Dyskusja o 13. sezonie
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 13 sezon :: F1SL - 13 sezon :: Sprawy Organizacyjne
Strona 1 z 1
Dyskusja o 13. sezonie
Jak co roku przed startem sezonu zapraszamy do dyskusji na temat przyszłości ligi. Liczę na większą aktywność niż w zeszłorocznym wątku
A więc tu jest kilka kwestii, które przyszły mi w ostatnich dniach do głowy. Jeżeli jednak macie jakieś przemyślenia na inne tematy, to również możecie się nimi tutaj podzielić.
TORY
brak nowych torów na ten sezon, kalendarz będzie wybierany z 15 torów dostępnych w modzie f1sl2013
ZMIANY W FIZYCE
Kolejny sezon używaliśmy tej samej fizyki. Jest ona dobra, ale sądzę że przyszedł czas na lekkie zmiany. W ciągu najbliższych dni spróbuję coś wytworzyć, abyście mogli podjąć decyzję. Chyba że już na wstępie odrzucacie ten pomysł i zaoszczędzicie mi w ten sposób zajęć
ZMIANY ZUŻYCIA OPON
W kuluarach mówi się o naciskach na SL Pirelli, aby dostawca opon zmienił ich charakterystykę. A jak na taki pomysł zapatrują się kierowcy? Zmieniać, czy nie zmieniać?
STAŁE NUMERY STARTOWE
Ostatnia nowinka z F1. Jesteśmy w stanie to wprowadzić, zostaje tylko kwestia, czy jest to warte zachodu.
PODWÓJNIE PUNKTOWANA OSTATNIA RUNDA
Zawsze staraliśmy się w F1SL odwzorowywać jak najdokładniej to, co dzieje się w prawdziwej F1. W związku ze zmianą systemu punktowania w takim razie wypadałoby ją wprowadzić również u nas. Jednak ze względu na kontrowersyjność tego pomysłu, wolę poddać tę kwestię dyskusji w tym wątku.
Osobiście jestem negatywnie nastawiony do tego pomysłu, jednak jeśli przeszedłby on, można by było pomyśleć o mnożeniu punktów za ostatnią rundę przez inny współczynnik niż 2, np. 1,5 - ze względu na mniejszą liczbę wyścigów względem prawdziwej F1.
TESTY
Mimo bardzo słabej frekwencji na testach na przestrzeni 12. sezonu nadal będą one organizowane. Liczę jednak, ze tym razem będą cieszyły się one większym powodzeniem i będzie można powrócić do nazwy TESTY DEBIUTANTÓW
OGŁOSZENIA PRASOWE /// WYWIADY
Ruch na forum i portalu w ostatnim czasie przymiera, więc przydałoby się powrócić do tradycji pisania ogłoszeń prasowych. Jednak to wymagałoby zaangażowania od wszystkich startujących w lidze, co niekoniecznie przypadnie wszystkim do gustu
Alternatywą dla ogłoszeń prasowych mogłyby być wywiady ze zwycięzcą/czołową trójką/losowo wybieranym kierowcą. Pytanie tylko co zainteresuje bardziej Was, odbiorców?
Mile widziana także osoba, która mogłaby wziąć na swoje barki pisanie cyklicznych felietonów na tematy związane z F1SL lub odnośnie całej społeczności Turbo Sliders (np. co GP lub co tydzień). A najlepiej, jakby znalazły się dwie osoby, aby ogarnąć oba zagadnienia.
KALENDARZ
Dyskusja odnośnie kalendarza będzie prowadzona w [url=]TYM[/url] temacie
ZAPISY
Powinny już dzisiaj wystartować, zasady takie jak zawsze.
PROMOCJA LIGI
Coś, co spędza mi sen z powiek. Rada F1SL na pewno wkrótce ruszy z własną kampanią reklamową - jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie mogące poprawić efektywność naszej akcji. Wszelkie działania na własną rękę również mile widziane.
A więc tu jest kilka kwestii, które przyszły mi w ostatnich dniach do głowy. Jeżeli jednak macie jakieś przemyślenia na inne tematy, to również możecie się nimi tutaj podzielić.
TORY
brak nowych torów na ten sezon, kalendarz będzie wybierany z 15 torów dostępnych w modzie f1sl2013
ZMIANY W FIZYCE
Kolejny sezon używaliśmy tej samej fizyki. Jest ona dobra, ale sądzę że przyszedł czas na lekkie zmiany. W ciągu najbliższych dni spróbuję coś wytworzyć, abyście mogli podjąć decyzję. Chyba że już na wstępie odrzucacie ten pomysł i zaoszczędzicie mi w ten sposób zajęć
ZMIANY ZUŻYCIA OPON
W kuluarach mówi się o naciskach na SL Pirelli, aby dostawca opon zmienił ich charakterystykę. A jak na taki pomysł zapatrują się kierowcy? Zmieniać, czy nie zmieniać?
STAŁE NUMERY STARTOWE
Ostatnia nowinka z F1. Jesteśmy w stanie to wprowadzić, zostaje tylko kwestia, czy jest to warte zachodu.
PODWÓJNIE PUNKTOWANA OSTATNIA RUNDA
Zawsze staraliśmy się w F1SL odwzorowywać jak najdokładniej to, co dzieje się w prawdziwej F1. W związku ze zmianą systemu punktowania w takim razie wypadałoby ją wprowadzić również u nas. Jednak ze względu na kontrowersyjność tego pomysłu, wolę poddać tę kwestię dyskusji w tym wątku.
Osobiście jestem negatywnie nastawiony do tego pomysłu, jednak jeśli przeszedłby on, można by było pomyśleć o mnożeniu punktów za ostatnią rundę przez inny współczynnik niż 2, np. 1,5 - ze względu na mniejszą liczbę wyścigów względem prawdziwej F1.
TESTY
Mimo bardzo słabej frekwencji na testach na przestrzeni 12. sezonu nadal będą one organizowane. Liczę jednak, ze tym razem będą cieszyły się one większym powodzeniem i będzie można powrócić do nazwy TESTY DEBIUTANTÓW
OGŁOSZENIA PRASOWE /// WYWIADY
Ruch na forum i portalu w ostatnim czasie przymiera, więc przydałoby się powrócić do tradycji pisania ogłoszeń prasowych. Jednak to wymagałoby zaangażowania od wszystkich startujących w lidze, co niekoniecznie przypadnie wszystkim do gustu
Alternatywą dla ogłoszeń prasowych mogłyby być wywiady ze zwycięzcą/czołową trójką/losowo wybieranym kierowcą. Pytanie tylko co zainteresuje bardziej Was, odbiorców?
Mile widziana także osoba, która mogłaby wziąć na swoje barki pisanie cyklicznych felietonów na tematy związane z F1SL lub odnośnie całej społeczności Turbo Sliders (np. co GP lub co tydzień). A najlepiej, jakby znalazły się dwie osoby, aby ogarnąć oba zagadnienia.
KALENDARZ
Dyskusja odnośnie kalendarza będzie prowadzona w [url=]TYM[/url] temacie
ZAPISY
Powinny już dzisiaj wystartować, zasady takie jak zawsze.
PROMOCJA LIGI
Coś, co spędza mi sen z powiek. Rada F1SL na pewno wkrótce ruszy z własną kampanią reklamową - jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie mogące poprawić efektywność naszej akcji. Wszelkie działania na własną rękę również mile widziane.
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Re: Dyskusja o 13. sezonie
Po burzliwej dyskusji ze względu na wielki odzewu (dzięki!) przyszedl czas na podsumowanie kilku kwestii:
ZMIANY W FIZYCE i ZMIANY ZUŻYCIA OPON
Jeszcze jeden sezon obędzie się bez zmian, coś nowego przygotujemy na wrzesień '14
STAŁE NUMERY STARTOWE i PODWÓJNIE PUNKTOWANA OSTATNIA RUNDA
Skoro nikt nie opowiedział się za tymi pomysłami, wszystko zostaje po staremu (numery przyznawane wg klasyfikacji z poprzedniego sezonu i normalna punktacja w każdym GP)
OGŁOSZENIA PRASOWE /// WYWIADY
Jeżeli wszystko pójdzie z planem, to niedługo coś w tej kwestii ruszy
PROMOCJA LIGI
Akcja promocyjna powinna ruszyć w ciągu kilkunastu najbliższych godzin
ZMIANY W FIZYCE i ZMIANY ZUŻYCIA OPON
Jeszcze jeden sezon obędzie się bez zmian, coś nowego przygotujemy na wrzesień '14
STAŁE NUMERY STARTOWE i PODWÓJNIE PUNKTOWANA OSTATNIA RUNDA
Skoro nikt nie opowiedział się za tymi pomysłami, wszystko zostaje po staremu (numery przyznawane wg klasyfikacji z poprzedniego sezonu i normalna punktacja w każdym GP)
OGŁOSZENIA PRASOWE /// WYWIADY
Jeżeli wszystko pójdzie z planem, to niedługo coś w tej kwestii ruszy
PROMOCJA LIGI
Akcja promocyjna powinna ruszyć w ciągu kilkunastu najbliższych godzin
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» Dyskusja o 14. sezonie
» Ferrari : "Kto w następnym sezonie?"
» RED BULL RACING: I po sezonie
» Walka o najwyższe laury w 4 sezonie.
» Dyskusja o RMPTS
» Ferrari : "Kto w następnym sezonie?"
» RED BULL RACING: I po sezonie
» Walka o najwyższe laury w 4 sezonie.
» Dyskusja o RMPTS
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 13 sezon :: F1SL - 13 sezon :: Sprawy Organizacyjne
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|