F1 Speed League: Zapowiedź GP Bahrajnu
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
F1 Speed League: Zapowiedź GP Bahrajnu
GP Australii pokazało, że w walce o zwycięstwa liczą się ciągle ci sami kierowcy. Czy tak samo będzie na Bahrain International Circuit? Dowiemy się już w najbliższy czwartek, a na razie zapraszam do zapoznania się z zapowiedzią GP Bahrajnu:
MAPKA TORU
(+ numeracja zakrętów)
(+ numeracja zakrętów)
KLUCZOWE MIEJSCA
Zakręty 9-10
Na torze Bahrain jest sporo nawrotów, jednak zakręt nr 10 można uznać za najtrudniejszy z nich. Ze względu na dosyć nietypowy profil oraz połączenie z "dziewiątką" może przysporzyć trochę problemów, szczególnie niedoświadczonym graczom. Nawet jeśli znajdziemy tę idealną linię, to ciężko w tym miejscu o regularność.
Według mnie złotym środkiem na przejechanie tego zakrętu jest szerokie przejechanie dziewiątki oraz bardzo ciasne wejście w "dziesiątkę" wraz z szerokim wyjściem na tarkę. Dzięki takiej linii jazdy możemy zyskać trochę prędkości na prostej, co może być kluczowe, szczególnie w kwalifikacjach.
Według mnie złotym środkiem na przejechanie tego zakrętu jest szerokie przejechanie dziewiątki oraz bardzo ciasne wejście w "dziesiątkę" wraz z szerokim wyjściem na tarkę. Dzięki takiej linii jazdy możemy zyskać trochę prędkości na prostej, co może być kluczowe, szczególnie w kwalifikacjach.
Zakręty 14 i 15
I kolejne połączenie dwóch zakrętów. Według mnie jest to największe wyzwanie dla kierowców F1SL na torze Bahrain, a jednocześnie jedno z najtrudniejszych miejsc na torach 11. sezonu. Ze względu na specyficzne wejście w "czternastkę", bardzo łatwo przegapić tam idealną linię i, w konsekwencji, stracić cenne dziesiąte sekundy. Całe zadanie utrudnia dodatkowo ostatni zakręt na Bahrainie - "piętnastka". Próbując wyjść z jak największą prędkością z poprzedniego zakrętu, można tutaj bardzo łatwo złapać piach. W tym sezonie dodatkowym utrudnieniem jest spowalniające asfaltowe pobocze, które premiuje każde utrzymanie się na torze.
NAJLEPSZE MIEJSCA DO PUSZCZENIA DUBLUJĄCYCH KIEROWCÓW*
Zakręt nr1
Jeśli nie udało się nam lub nie mieliśmy możliwości puścić szybszego rywala na prostej start/meta, można spokojnie taki manewr wykonać w zakręcie nr1. Jest on wystarczająco szeroki, aby nie przeszkodzić swoim manewrem liderom, a jednocześnie szersze przejechanie "jedynki" nie powinno wpłynąć na wybicie z rytmu oraz wielką stratę czasową.Zakręt nr4
W tym miejscu możliwy jest nieskomplikowany manewr. Jeżeli dublujący nas kierowca jedzie za nami nawet z większą stratą, to mimo wszystko warto w tym miejscu go przepuścić - w najbliższym fragmencie toru za "czwórką" będzie to niemożliwe.Prosta między "10" a "11"
Pierwsze bezpieczne miejsca do ustąpienia drogi po "czwórce". Manewr na prostej jest zdecydowanie bezpieczniejszy od puszczenia rywala w poprzedzającym ją zakręcie nr 10 - ciężko przewidzieć tutaj dokładną linię jazdy, różni zawodnicy mogą go inaczej pokonywać. Prosta start/meta
Jak zwykle istnieje możliwość puszczenia rywala na prostej start/meta. Szczególnie tutaj, w Bahrajnie, jest to banalnie łatwe, ze względu na jej niespotykaną długość* żeby nie było wątpliwości - na zielono linia jazdy kierowcy, który jest dublowany, a na czerwono normalna.
PRZYKŁADOWE OKRĄŻENIE TORU BAHRAIN
TAKTYKA
Na pewno tutaj łatwiej pokusić się o jakiekolwiek prognozy, niż przed GP Australii. Zawodnicy znają już degradacje opon, a Lanz udowodnił, że można wygrać także z mniejszą ilością pit stopów. Niemniej jednak, nie uważam, aby któryś z zawodników z czołówki próbował jechać na jeden pit stop. Zapewne większość z nich odwiedzi w trakcie wyścigu dwa razy swoich mechaników,, a o zyskach lub stratach związanych z wybraną taktyką będą decydować niuanse.
FAWORYCI
GP Australii utwierdziło wszystkich w przekonaniu, że w czołówce możemy spodziewać się tych samych nicków, co w poprzednim sezonie. Aspiracje do tytułu zgłosili Lanz, Mike Nike (który, gdyby nie problemy techniczne, miał spore szanse na zwycięstwo), a także Wokinger. Kroku dotrzymać im znowu będą próbować Szymek oraz dwójka kierowców Ferrari. W normalnych warunkach to właśnie ta grupa kierowców powinna walczyć o czołowe lokaty. A jak będzie naprawdę, dowiemy się już jutro!
TROCHĘ HISTORII
Wyniki z 10. sezonu (GP Testowe)
Wyniki z 9. sezonu
Wyniki z 8. sezonu
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» F1 Speed League: Zapowiedź #1 GP Bahrajnu
» F1 Speed League: Zapowiedź #3 GP Turcji
» F1 Speed League: Zapowiedź #2 GP Monako
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Włoch
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady
» F1 Speed League: Zapowiedź #3 GP Turcji
» F1 Speed League: Zapowiedź #2 GP Monako
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Włoch
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|