F1 Speed League
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady

Go down

F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady Empty F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady

Pisanie by szymek66 Sro 20 Mar 2013, 23:51

W ostatnim tygodniu przed przerwą świąteczną wszyscy kierowcy udają się za ocean, do odległej Kanady. Czego można spodziewać się na Circuit Gilles Villeneuve?











MAPKA TORU
(+ numeracja zakrętów)

F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady 85928247449043595191250.th

KLUCZOWE MIEJSCA


Zakręty 1-2
Kombinacja tych dwóch zakrętów może sprawiać problemy nawet doświadczonym graczom. Ciężko tutaj o powtarzalność - aby idealnie przejechać tę sekwencję trzeba wyczuć odpowiednio wcześnie miejsce, w którym należy zacząć hamować.

Zakręty 9-10
Dwa zakręty przejeżdżane na pełnym gazie. Jednak tak jak w przypadku podobnych zakrętów na torze Albert-Park, tak i tutaj bardzo ciężko trafić w idealną linię. A tylko ona zapewnia brak straty czasowej.

Zakręt 11
Chyba jest to najbardziej charakterystyczny zakręt tego ulicznego toru w Montrealu. Wymaga on od kierowcy szczególnie dobrego wyjścia, ponieważ ściana przy zewnętrznej krawędzi toru nie wybacza żadnych błędów. Sprawę utrudnia również to, że po "jedenastce" następuje praktycznie od razu "dwunastka", przez co po płynnym wyjściu z nawrotu od razu trzeba odbić ku prawej części asfaltowej nitki


NAJLEPSZE MIEJSCA DO PUSZCZENIA DUBLUJĄCYCH KIEROWCÓW


Zakręt 3
Szeroko wchodząc w ten zakręt, zostawiając miejsce po wewnętrznej, możemy bez większych problemów puścić liderów. Trzeba jednak uważać, aby nie rozpocząć puszczania zbyt wcześnie - najlepiej, mając zamiar puszczenia szybszego rywala, zacząć hamować później niż zwykle.

Prosta po Zakręcie 8
Nie ma tutaj zbyt dużo miejsca i czasu na zastanawianie się. Jeśli chcemy puścić rywala, najlepiej odbić ku wewnętrznej krawędzi toru i lekko zwolnić - te czynności powinny zapewnić bezkolizyjne wyprzedzenie.

Zakręt 11
I kolejny raz pojawia nam się nawrót. Przejeżdżając go zdecydowanie szerzej niż normalnie, możemy bezproblemowo puścić liderów

Fragment toru między "12" a "14"
Na ten fragment toru składa się szybki zakręt nr 13 oraz kawałek prostej przed ostatnią szykaną. Zjeżdżając bliżej wewnętrznej krawędzi toru i lekko zwalniając, w tym miejscu również można ustąpić drogi szybszym.

PRZYKŁADOWE OKRĄŻENIE TORU MONTREAL



Na filmiku można zobaczyć drugie najszybsze okrążenie sesji testowej przed GP Kanady. Kierowca RBR zbliżył się tutaj do ideału, jednak w kilku miejscach można się jeszcze poprawić. Tak jest np. w nawrocie. Nie mniej jednak jest to świetna baza do nauki właściwej linii jazdy na torze Montreal


TAKTYKA

Kolejny raz taka sama sytuacja - ciężko przewidzieć, która taktyka będzie najlepsza. Co zdarzy się w trakcie wyścigu dowiemy się dopiero po nim, dlatego tylko niektórzy gracze znajdą złoty środek, dzięki czemu będą mogli zyskać sporo czasu.
Tak jak w poprzednich latach, najpopularniejsze będą pewnie taktyki dwóch oraz trzech zjazdów do boksów. Ostateczny wybór ilości zjazdów u większości zawodników będzie zależeć zapewne od stanu opon i ilości popełnianych błędów, dlatego ciężko cokolwiek więcej napisać na ten temat na ok. 20h przed wyścigiem

FAWORYCI

W dotychczasowych wyścigach 11. sezonu górą byli zawodnicy spoza Polski. Czy tym razem będzie podobnie?
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak. Mike Nike pokazał już w trakcie testów, że nie stracił nic ze swojej szybkości. O jego tempo w trakcie wyścigu też raczej nie trzeba się martwić, bo powstrzymać go mogą jedynie problemy techniczne.
W trakcie testów najmniej stracił do niego, zawsze mocny na Montrealu, Szymek. Jednak istnieją duże obawy, że może kolejny raz nie podołać presji i zacznie popełniać błędy, przez co wypadnie z walki o czołowe lokaty.
Oprócz wymienionej wyżej dwójki, w gronie faworytów jak zawsze należy wymienić Lanza oraz Wokingera. Nie można równiez zapomnieć o depczącym im po piętach KryHmenie. Jedno jest pewne - będzie się działo!

TROCHĘ HISTORII

Wyniki z 10. sezonu
Wyniki z 9. sezonu
Wyniki z 8. sezonu

szymek66
szymek66
Red Bull
Red Bull

Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach