Wokinger: Zapowiedź #5 GP Kanady
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
Wokinger: Zapowiedź #5 GP Kanady
Krótka charakterystyka toru
Tor w Kanadzie jest najkrótszy w kalendarzu. W wyścigu przejedziemy tu aż 49 okrążeń. Tor składa się z szybkich sekcji przedzielonych trzema wolniejszymi zakrętami. Dojazd do pierwszego zakrętu jest krótki. Również aleja serwisowa należy do jednych z najkrótszych.
Najlepsze miejsce do wyprzedzania
Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Z pewnością będzie to jeden z trzech wolniejszych zakrętów. Najwięcej manewrów wyprzedzania zobaczymy prawdopodobnie na nawrocie nr 10.
Najciekawszy fragment toru
Nie ma na torze żadnych zakrętów, które wymagałyby dużo wysiłku, a pokonanie ich sprawiałoby dużo frajdy. Jeżeli jednak mam wybrać najciekawszy fragment to wybiorę sekcję zakrętów 6 i 7, gdzie na płynnym i ciasnym przejeździe można wiele zyskać.
Moi faworyci
Tradycyjnie do grona moich faworytów należą Pelbel i Doman. Oprócz nich liczę jeszcze na trzech zawodników: Kryhmena, który od początku sezonu prezentuje wysoką formę, Szymka, który w zeszłym sezonie pokazał jak bardzo leży mu ten tor oraz Bobka, który debiutując w GP Malezji pokazał, że ma w sobie ogromny potencjał.
Optymalna strategia
GP Kanady to jedyny tor, na którym nie istnieje optymalna strategia. Na większości torów można wskazać jedną taką strategię, na kilku dwie takie. W Kanadzie zarówno 1 postój jak i 4 postoje mogą przynieść zwycięstwo.
Kluczowe momenty
Najważniejsze na tym torze to nie utknąć za nieznacznie cięższym i wolniejszym bolidem. Proste są krótkie, a szybkie zakręty mają tylko jedną optymalną linie przejazdu.
Tor w Kanadzie jest najkrótszy w kalendarzu. W wyścigu przejedziemy tu aż 49 okrążeń. Tor składa się z szybkich sekcji przedzielonych trzema wolniejszymi zakrętami. Dojazd do pierwszego zakrętu jest krótki. Również aleja serwisowa należy do jednych z najkrótszych.
Najlepsze miejsce do wyprzedzania
Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Z pewnością będzie to jeden z trzech wolniejszych zakrętów. Najwięcej manewrów wyprzedzania zobaczymy prawdopodobnie na nawrocie nr 10.
Najciekawszy fragment toru
Nie ma na torze żadnych zakrętów, które wymagałyby dużo wysiłku, a pokonanie ich sprawiałoby dużo frajdy. Jeżeli jednak mam wybrać najciekawszy fragment to wybiorę sekcję zakrętów 6 i 7, gdzie na płynnym i ciasnym przejeździe można wiele zyskać.
Moi faworyci
Tradycyjnie do grona moich faworytów należą Pelbel i Doman. Oprócz nich liczę jeszcze na trzech zawodników: Kryhmena, który od początku sezonu prezentuje wysoką formę, Szymka, który w zeszłym sezonie pokazał jak bardzo leży mu ten tor oraz Bobka, który debiutując w GP Malezji pokazał, że ma w sobie ogromny potencjał.
Optymalna strategia
GP Kanady to jedyny tor, na którym nie istnieje optymalna strategia. Na większości torów można wskazać jedną taką strategię, na kilku dwie takie. W Kanadzie zarówno 1 postój jak i 4 postoje mogą przynieść zwycięstwo.
Kluczowe momenty
Najważniejsze na tym torze to nie utknąć za nieznacznie cięższym i wolniejszym bolidem. Proste są krótkie, a szybkie zakręty mają tylko jedną optymalną linie przejazdu.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Similar topics
» Wokinger: Zapowiedź #8 GP Japonii
» Wokinger: Zapowiedź #10 GP Brazylii
» Wokinger: Zapowiedź #6 GP Wielkiej Brytanii
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady
» F1 Speed League: Zapowiedź #3 GP Kanady
» Wokinger: Zapowiedź #10 GP Brazylii
» Wokinger: Zapowiedź #6 GP Wielkiej Brytanii
» F1 Speed League: Zapowiedź GP Kanady
» F1 Speed League: Zapowiedź #3 GP Kanady
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|