F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1) - pełna wersja gry na nowy sezon
3 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: GP2SL - 4 sezon :: GP2SL - 4 sezon :: Sprawy Organizacyjne i Zespoły
Strona 1 z 1
F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1) - pełna wersja gry na nowy sezon
Gra pełna wersja, gotowa i obowiązująca w nowym sezonie.
Download:
F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1)
jak padnie to tu
F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1)
Ważne informacje.
1) Jest to obowiązująca wersja na sezon 2010/S1 i tylko ta wersja może być używana.
2) Różni się od wersji beta.
3) Jeśli ktoś ma problemy z torem Monaco to robi tak.
alternatywa
Jeśli chodzi o lagi. Tylko wina internetu, więc nic nie kombinować z grą.
To wszystko
Download:
F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1)
jak padnie to tu
F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1)
Ważne informacje.
1) Jest to obowiązująca wersja na sezon 2010/S1 i tylko ta wersja może być używana.
2) Różni się od wersji beta.
3) Jeśli ktoś ma problemy z torem Monaco to robi tak.
- Kod:
1) Otwieramy folder z grą i idziemy do folderu "tracks" .
2) Szukamy pliku JC_Monaco.trk, prawdopodobnie będziecie mieć tylko JC_Monaco.
3) Klikamy prawym i otwórz za pomocą -> wybieramy notatnik
4) Teraz najważniejsze, niczego nie zmieniać. Każdy zmieniony fragment, to albo tor nie będzie działał, albo będzie komunikat o błędach, lub tor będzie nie taki sam jak na serwie i klops.
5) Szukamy następującego fragmentu kodu:
Kod:
End
Pit 660 808 702 901
Lightmap 1 7 40 1.300000 3864
LevelTile 2 5003 1712 505 0
LevelTile 2 5000 1454 641 0
Biorąc pod uwagę wielkość pliku, to jest on w górnej części .
Teraz tak : usuwamy to
LevelTile 2 5003 1712 505 0
Ma zostać pusta linijka.
Powstanie takie coś
Kod:
End
Pit 660 808 702 901
Lightmap 1 7 40 1.300000 3864
LevelTile 2 5000 1454 641 0
alternatywa
- Kod:
1) Otwieramy folder z grą i idziemy do folderu "tracks" .
2) Szukamy pliku JC_Monaco.trk, prawdopodobnie będziecie mieć tylko JC_Monaco.
3) Klikamy prawym i otwórz za pomocą -> wybieramy notatnik
4) Teraz najważniejsze, niczego nie zmieniać. Każdy zmieniony fragment, to albo tor nie będzie działał, albo będzie komunikat o błędach, lub tor będzie nie taki sam jak na serwie i klops.
5) Szukamy następującego fragmentu kodu:
Kod:
TileDefinition tunnel-pat.png tunnel.png
Tile 5003 0 0 538 382 0 0 538 382
End
wszystko usuwamy łącznie z End.
Jeśli chodzi o lagi. Tylko wina internetu, więc nic nie kombinować z grą.
To wszystko
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1) - pełna wersja gry na nowy sezon
Jak by nie działał komuś tamten link > http://www.sendspace.pl/file/b7735a5219572ac1571a01f
Rudolf- kibic F1SL
- Liczba postów : 105
Age : 32
Skąd : Częstochowa
Registration date : 08/02/2010
Re: F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1) - pełna wersja gry na nowy sezon
Dobrze, ze Rudolf zwrócił uwagę, bo link na stronie w downloadzie niestety nie działa
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Similar topics
» F1SL 10/S1 (F1SL 2010-1) - pełna wersja gry na nowy sezon
» Kalendarz na 14. sezon F1SL /// F1SL Season 14 Schedule
» Sahara Force India: Znany jest skład na nowy sezon!
» F1SL Sezon 14: #9 GP USA
» F1SL Sezon 14: #0 GP Hiszpanii
» Kalendarz na 14. sezon F1SL /// F1SL Season 14 Schedule
» Sahara Force India: Znany jest skład na nowy sezon!
» F1SL Sezon 14: #9 GP USA
» F1SL Sezon 14: #0 GP Hiszpanii
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: GP2SL - 4 sezon :: GP2SL - 4 sezon :: Sprawy Organizacyjne i Zespoły
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|