IV sezon - ogólna dyskusja
+6
Adam_333
Kimi
CalusS
Pelbel
Bulbinek
Wokinger
10 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 4 sezon :: F1SL - 4 sezon :: Sprawy organizacyjne
Strona 2 z 3
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
CalusS tu był zanim ty się pojawiłeś Bulbinek. Jeździł kiedyś w Reventonie z Groobym, ale to tak stare czasy że tylko najstarsi górale je pamiętają.Bulbinek napisał:CalusS, debiutując
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Inne czasy, inne autko. Zdecydowanie więcej doświadczenia ma Bulbinek. CalusS można powiedzieć, że nowy.
Muszę sprostować kilka rzeczy. Jako główny pomysłodawca już odpuściłem kwestię band i nic w tej materii się nie zmieni.
Zniszczenia, jak już pisałem, dwa uderzenia nie będą miały żadnego wpływu na szybkość autka. Można ustawić , że dopiero po utracie połowy "życia" autka, zacznie ono zwalniać. Czyli wychodzi na to, że będzie trzeba cały czas w bandę wjeżdzać, żeby zwolnić. Np 10 razy. Dodatkowo przy utracie powiedzmy 52% autko nie zwolni dramatycznie, tylko mniej więcej w tempie przyśpieszania przy co raz mniejszej ilości paliwa.
Nazwy. Cóż, widzę, że na to się godzimy. Autka oczywiście proponuje te, które zrobiłem, jeśli chodzi o wygląd. Choć zawsze można je poprawić, ale ważne by wyglądały jak prawdziwe.
Przyporządkowanie nazw zresztą wydaje się proste:
1) Ferrari - Scuderia Ferrari
2) Renault - Renault F1 Team
3) Petrobras - Petrobras Williams
4) Durex, jako, że nikt nim nie jeździ można dać odgórnie Force India, Force Durex India
5) Slava - Red Bull, Red Bull Slava
6) Kyuuri - no to już do wyboru
7) Maserati - też nikt nie jeździ, więc można dać, Maserati Toro Rosso, po włosku
Wyszłoby, że tylko Kyuuri wybiera sobie autko, dodam jeszcze, że jest zrobiony Lotus (zółty)
Natomiast osiągi. Autka są co sezon zmieniane i jeździ się nimi zawsze inaczej. Małe bolidy w porównaniu do dużego to zresztą już była gigantyczna zmiana. Nie widzę tutaj żadnej stagnacji. Raczej zmieniłbym tory, bo tutaj to może mieć większy wpływ.
Muszę sprostować kilka rzeczy. Jako główny pomysłodawca już odpuściłem kwestię band i nic w tej materii się nie zmieni.
Zniszczenia, jak już pisałem, dwa uderzenia nie będą miały żadnego wpływu na szybkość autka. Można ustawić , że dopiero po utracie połowy "życia" autka, zacznie ono zwalniać. Czyli wychodzi na to, że będzie trzeba cały czas w bandę wjeżdzać, żeby zwolnić. Np 10 razy. Dodatkowo przy utracie powiedzmy 52% autko nie zwolni dramatycznie, tylko mniej więcej w tempie przyśpieszania przy co raz mniejszej ilości paliwa.
Nazwy. Cóż, widzę, że na to się godzimy. Autka oczywiście proponuje te, które zrobiłem, jeśli chodzi o wygląd. Choć zawsze można je poprawić, ale ważne by wyglądały jak prawdziwe.
Przyporządkowanie nazw zresztą wydaje się proste:
1) Ferrari - Scuderia Ferrari
2) Renault - Renault F1 Team
3) Petrobras - Petrobras Williams
4) Durex, jako, że nikt nim nie jeździ można dać odgórnie Force India, Force Durex India
5) Slava - Red Bull, Red Bull Slava
6) Kyuuri - no to już do wyboru
7) Maserati - też nikt nie jeździ, więc można dać, Maserati Toro Rosso, po włosku
Wyszłoby, że tylko Kyuuri wybiera sobie autko, dodam jeszcze, że jest zrobiony Lotus (zółty)
Natomiast osiągi. Autka są co sezon zmieniane i jeździ się nimi zawsze inaczej. Małe bolidy w porównaniu do dużego to zresztą już była gigantyczna zmiana. Nie widzę tutaj żadnej stagnacji. Raczej zmieniłbym tory, bo tutaj to może mieć większy wpływ.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
@Pelbel
Zapomniałeś o Skansce . Ale to jakiś team wybiorę z wolnych rzeczywistych niedługo .
Co do uszkodzeń: nie wiedziałem, że można je tak ustawić . jak tak, to nie będę miał nic przeciw, dobrze by było tylko trochę podyskutować, by te uszkodzenia rzeczywiście miały rozsądny poziom .
A tak swoja drogą to może ktoś da mi wreszcie linka do obrazka starej wersji Skanski ? Jak pisałem, potrzebna mi doc czegoś, a ją wykasowałem sam przed sezonem niechcący .
Zapomniałeś o Skansce . Ale to jakiś team wybiorę z wolnych rzeczywistych niedługo .
Co do uszkodzeń: nie wiedziałem, że można je tak ustawić . jak tak, to nie będę miał nic przeciw, dobrze by było tylko trochę podyskutować, by te uszkodzenia rzeczywiście miały rozsądny poziom .
A tak swoja drogą to może ktoś da mi wreszcie linka do obrazka starej wersji Skanski ? Jak pisałem, potrzebna mi doc czegoś, a ją wykasowałem sam przed sezonem niechcący .
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Pelbel dobrze wiesz, ze jezdze w F1 od dawna i dawna i teraz juz musze tylko dopracowywac szczegoły, takze z tym nowszym od Bulbinka to nie wiem Moze tutaj wiecej jeździł, ale to w sumie niewazne, takie sprostowanie
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Generalnie jestem przeciwny większym zmianom w fizyce jazdy. Można zwiększyć prędkość, ale chyba to wszystko. Reszta ustawień jest dość dobra. Co do nazw to oczywiście łączone. Mam nadzieje, że uda mi się podsumować statystyki także dla zespołów:D
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Pewnie, że nie, ale ja już zacząłem jeździć.Bulbinek napisał:A chyba nie chcemy co sezon widzieć podium w skaldzie "PEL, WOK, CAL" ?
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Ale spójrz Bulbinek, że wcześniej podium było praktycznie takie same;P To nie ma znaczenia jaka jest fizyka, bo Ci najlepsi i tak są Ci sami:P
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Wracając do odległości na starcie to dobrze będzie jak odstępy będą takie jak teraz są między pierwszym, a czwartym. Czyli (w nawiasie miejsca, z których by startowano teraz): 1(1), 2(4), 3(7), 4(10), 5(13), 6(16) itd.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Eh pobawiłem się trochę i cholernie dużo nerwów mnie to kosztowało. Niby tylko głupi komunikat, kiedyś w starej wersji gry on się pojawiał, ale wolałem żeby go nie było. Po długiej walce, udało mi się stworzyć Bahrajn wersja na sezon 4. Na szczęście po opanowaniu już umiejętności zmieniania miejsca startu, każdy tor zajmuje może 10 minut roboty.
Z tego co zauważyłem, to na niektórych torach np Monza, można zrobić maksymalnie dwanaście miejsc startowych , reszta musi z zakrętu startować. Dobrze, że u nas tylko dwunastu startuje.
Zatem co zmieniłem.
Dodałem mechaników , zwiększona jest odległość między polami startowymi. Dodałem także reklamę ligi, albo podpis.
Tu macie tę próbkę. Każdy plik musi znaleźć się tam gdzie ma:P. Najlepiej skopiować rar tam gdzie jest f1.exe i rozpakować. Dałem boty, żebyście jak to wygląda na starcie, gdy jest 20 ustawionych. Na innych torach, pojawią wam się kropki przy polach startowych, ale to nic takiego. Po wydaniu całej gry, te kropki znikną.
http://odsiebie.com/pokaz/3516689---eb1a.html
Z tego co zauważyłem, to na niektórych torach np Monza, można zrobić maksymalnie dwanaście miejsc startowych , reszta musi z zakrętu startować. Dobrze, że u nas tylko dwunastu startuje.
Zatem co zmieniłem.
Dodałem mechaników , zwiększona jest odległość między polami startowymi. Dodałem także reklamę ligi, albo podpis.
Tu macie tę próbkę. Każdy plik musi znaleźć się tam gdzie ma:P. Najlepiej skopiować rar tam gdzie jest f1.exe i rozpakować. Dałem boty, żebyście jak to wygląda na starcie, gdy jest 20 ustawionych. Na innych torach, pojawią wam się kropki przy polach startowych, ale to nic takiego. Po wydaniu całej gry, te kropki znikną.
http://odsiebie.com/pokaz/3516689---eb1a.html
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Organizuj ankietę na tory Wok, bo nie wiem jakie tory naprawiać Kalendarz, cóż jakoś też czas zacząć ustalać. Zaczynamy we wrześniu, kończymy w grudniu. To tak ogólnie.
Dodatkowo zrob nowy dzial dla sezonu IV jak to jest dla starych i juz tam wszystko co dotyczy czyli min ten temat przerzuc.
Dodatkowo zrob nowy dzial dla sezonu IV jak to jest dla starych i juz tam wszystko co dotyczy czyli min ten temat przerzuc.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Kalendarz ustalimy jak tylko otrzymam wszystkie zgłoszenia od zespołów na pm. Wtedy będzie lista startowa i Ci zawodnicy będą głosowali. Dział dla IV sezonu jest "w robocie" od paru dni:D
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Dobra kalendarz mamy, zespoły mamy, tory przerobione mamy. Nie będę przerabiał wszystkich bo nie ma po co:P. Jak się w przyszłym sezonie wybierze inne to się je dorobi.
Teraz kwestia paliwa i uszkodzeń.
Paliwo działa idealnie, więc nie ma chyba sensu nad nim kombinować.
Uszkodzenia. Pobawiłem się tym chwilkę i wyszyło mi cuś takiego.
Autka mają 100% energii.
Za każde uderzenie w ścianę, na pełnym gazie traci się około 3%.
Za zderzenie z innym bolidem 1,2,3 %. Problem jest gdy autka się "przytulą" wtedy traci się szybko energię. Ale to tylko sprzyja temu, żeby nie wjeżdżać w przeciwnika, który jest z boku.
Teraz najlepsze. Jak ktoś stanie na torze, a ktoś na pełnym gazie w niego wjedzie, to na symulacji tracił do 15% Przynajmniej ten, który stał. Nie wiem ile ten drugi, ale nie ważne.
Pełna naprawa od 0-100% trwa 10 sekund, to trochę dłużej niż wlewanie paliwa. Tzn od 0-100% wlewanie to też 10 sekund, ale nikt nie wlewał tyle paliwa. Tu proponowałbym jednak tak czy owak zmianę na 15 sekund. Czemu??
1) Autko zaczyna jechać wolniej dopiero gdy straci 50%. Czyli dopiero zaczniemy odczuwać zwolnienie gdy autko będzie miało 49% na liczniku.
2)Autko i tak nie zwolni radykalnie, tylko z co raz większym ubytkiem będzie się traciło co raz więcej na prędkości. Maksymalny ubytek prędkości to 75% tej prędkości, która mamy przy 100% energii. Czyli jedziemy tylko 1/4 szybkości tej co mamy przy 100%, nie uwzględniając oczywiście paliwa.
Zatem, pewnie niektórzy nie będą naprawiali autka do 100% plus przy tankowaniu autko się naprawia. Więc jak ktoś jest taki masakra bandator, to niech postoi trochę na tym PitStopie.
Jak ktoś będzie miał 25% energii, to żeby naprawić do 75% (nikt chyba nie będzie ryzykował tylko do 60%) będzie stał 7,5 sekundy. Wlewanie paliwa od 0-50 (najczęściej gdzieś tyle się wlewa) trwa 5 sekund. Zatem 2,5 sekundy dłuższy PitStop. Mniej więcej jak naprawdę.
Teraz tak, jak ktoś się zmasakruje, a nie chce wlewać paliwa, to wciska ctrl prawy (można ctrl zamienić rzecz jasna na co chce w klawiszologii, opcyjka Fire) i autko się tylko naprawia. Oczywiście ma to też zastosowanie, jak chcemy wlać 25% paliwa, a naprawa będzie trwać tyle, że zdążyłoby się wlać np 70%. Pewnie na początku nikt nie będzie o tym pamiętał, ale wbić sobie to do głowy.
Było już o tym pisane, ale powtórzę. W nowym sezonie każdy zawodnik, będzie miał własny samochodzik np. RBS Pelbel lub Red Bull czy BR - Wokinger, skrót nazwy plus nazwa gracza. No chyba, że ktoś chce inaczej, to też napiszcie na PM. Tylko nazwa musi być identyczna dla obu zawodników:P Wprowadzone to jest, żeby rozróżnić po kaskach zawodników. Ułatwienie przy dublowaniu lub nie będzie trzeba tabulatorem klikać, bo będzie wiadomo, kto obok jedzie.
Teraz kwestia paliwa i uszkodzeń.
Paliwo działa idealnie, więc nie ma chyba sensu nad nim kombinować.
Uszkodzenia. Pobawiłem się tym chwilkę i wyszyło mi cuś takiego.
Autka mają 100% energii.
Za każde uderzenie w ścianę, na pełnym gazie traci się około 3%.
Za zderzenie z innym bolidem 1,2,3 %. Problem jest gdy autka się "przytulą" wtedy traci się szybko energię. Ale to tylko sprzyja temu, żeby nie wjeżdżać w przeciwnika, który jest z boku.
Teraz najlepsze. Jak ktoś stanie na torze, a ktoś na pełnym gazie w niego wjedzie, to na symulacji tracił do 15% Przynajmniej ten, który stał. Nie wiem ile ten drugi, ale nie ważne.
Pełna naprawa od 0-100% trwa 10 sekund, to trochę dłużej niż wlewanie paliwa. Tzn od 0-100% wlewanie to też 10 sekund, ale nikt nie wlewał tyle paliwa. Tu proponowałbym jednak tak czy owak zmianę na 15 sekund. Czemu??
1) Autko zaczyna jechać wolniej dopiero gdy straci 50%. Czyli dopiero zaczniemy odczuwać zwolnienie gdy autko będzie miało 49% na liczniku.
2)Autko i tak nie zwolni radykalnie, tylko z co raz większym ubytkiem będzie się traciło co raz więcej na prędkości. Maksymalny ubytek prędkości to 75% tej prędkości, która mamy przy 100% energii. Czyli jedziemy tylko 1/4 szybkości tej co mamy przy 100%, nie uwzględniając oczywiście paliwa.
Zatem, pewnie niektórzy nie będą naprawiali autka do 100% plus przy tankowaniu autko się naprawia. Więc jak ktoś jest taki masakra bandator, to niech postoi trochę na tym PitStopie.
Jak ktoś będzie miał 25% energii, to żeby naprawić do 75% (nikt chyba nie będzie ryzykował tylko do 60%) będzie stał 7,5 sekundy. Wlewanie paliwa od 0-50 (najczęściej gdzieś tyle się wlewa) trwa 5 sekund. Zatem 2,5 sekundy dłuższy PitStop. Mniej więcej jak naprawdę.
Teraz tak, jak ktoś się zmasakruje, a nie chce wlewać paliwa, to wciska ctrl prawy (można ctrl zamienić rzecz jasna na co chce w klawiszologii, opcyjka Fire) i autko się tylko naprawia. Oczywiście ma to też zastosowanie, jak chcemy wlać 25% paliwa, a naprawa będzie trwać tyle, że zdążyłoby się wlać np 70%. Pewnie na początku nikt nie będzie o tym pamiętał, ale wbić sobie to do głowy.
Było już o tym pisane, ale powtórzę. W nowym sezonie każdy zawodnik, będzie miał własny samochodzik np. RBS Pelbel lub Red Bull czy BR - Wokinger, skrót nazwy plus nazwa gracza. No chyba, że ktoś chce inaczej, to też napiszcie na PM. Tylko nazwa musi być identyczna dla obu zawodników:P Wprowadzone to jest, żeby rozróżnić po kaskach zawodników. Ułatwienie przy dublowaniu lub nie będzie trzeba tabulatorem klikać, bo będzie wiadomo, kto obok jedzie.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Dla mnie wszystko git i ogólnie myślę, że to wszystko będzie mega ciekawe!!
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Pelbel może zamiast pisać BR - Wokinger lepiej będzie 1. BR zamiast RBS - Skalpel44: 4. RBS. Przynajmniej na coś przydadzą się te numery startowe
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Propo uszkodzeń nie lepiej, żeby spowalnianie bolidu było od 75%? No bo, gdy jest of 50% to zawodnik może sobie pozwolić na ok. 25 przeciętnych uderzeń (ok.16 silnych i ok.50 słabych)
Jeżeli nie, to w sytuacji kiedy pozostawimy te 50% powinno się zwiększyć czas na naprawę (20s, a może nawet 30s), bo inaczej większość zawodników nie będzie w ogóle traciła przez zniszczenia.
Jeżeli nie, to w sytuacji kiedy pozostawimy te 50% powinno się zwiększyć czas na naprawę (20s, a może nawet 30s), bo inaczej większość zawodników nie będzie w ogóle traciła przez zniszczenia.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
to może 4. RBS Skalpel44 xD
Fajnie tak bolid nazwany twoim nickiem. Jak garnitur od Dolce&
Gabbana szyty na miarę... czy cuśś... ^^
Fajnie tak bolid nazwany twoim nickiem. Jak garnitur od Dolce&
Gabbana szyty na miarę... czy cuśś... ^^
Skalpel44- kibic F1SL
- Liczba postów : 42
Age : 30
Skąd : Falubaziarnia ; D
Registration date : 05/04/2009
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Nie wiedziałem, gdzie to dać. Strona oraz beta wersja gry na nowy sezon są dostępne. Oczywiście f1sl.tk
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
KLIKPelbel napisał:Na szczęście nowa wersja gry F109/S2 będzie posiadała już wszystko w pakiecie:P
Tam to wszystko jest?
Aha i musisz dodać BMW
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
To znaczy tu jest wszystko co potrzebne do gry w F1 (przerobione 10 torów + autka - BMW i Hicony, nie wiem jak będzie z resztą, więc oficjalna wersja zostanie wydana po zamknięciu listy zgłoszeń) + tory inne F1 np. z poprzedniego sezonu + RoC przerobiony + tory takie różnawe, ale niewiele ich. Nie dawałem żadnych Nascar czy autek, bo nie uważam, że jest to potrzebne. Może być jako dodatek.
Punaball to już całkiem inna bajka, więc jako tako jest wszystko co potrzebne. Oczywiście te tory niby classic są
BMW - mogę dać wam tutaj ale też jako dodatek, nie chce mi się na razie tworzyć od nowa rar i wgrywać tego wszystkiego. Pewnie i tak jeszcze raz trzeba by było wystawiać, bo pojawi się autko Hiconego, bo trzeba być może GP2 autka dodać, bo ktoś nowy dojdzie, więc na razie to nie ma sensu. Jak wszystko będzie wiadomo to wtedy wydamy pełną.
PS. Mam pytanie , która domena lepiej brzmi f1sl.pl czy f1speedleague.pl Dopiero dziś zauważyłem, że takie rzeczy to grosze, więc czemu nie Zresztą nowy serwer już mam
Punaball to już całkiem inna bajka, więc jako tako jest wszystko co potrzebne. Oczywiście te tory niby classic są
BMW - mogę dać wam tutaj ale też jako dodatek, nie chce mi się na razie tworzyć od nowa rar i wgrywać tego wszystkiego. Pewnie i tak jeszcze raz trzeba by było wystawiać, bo pojawi się autko Hiconego, bo trzeba być może GP2 autka dodać, bo ktoś nowy dojdzie, więc na razie to nie ma sensu. Jak wszystko będzie wiadomo to wtedy wydamy pełną.
PS. Mam pytanie , która domena lepiej brzmi f1sl.pl czy f1speedleague.pl Dopiero dziś zauważyłem, że takie rzeczy to grosze, więc czemu nie Zresztą nowy serwer już mam
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Czemu typer nie działa? chciałem sie pobawić xd
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Już działa. Miałem malutki problem Zapraszam resztę zawodników do typowania. Coś wymyślę na dzisiejsze GP.
Bardzo proste typowanie . Rejestracja, a potem kilkamy typowanie i wstawiamy ilość punktów jakie naszym zdaniem zdobędą dani zawodnicy. Danie większej ilości punktów, równa się tym samym, że uważamy , że dany zawodnik będzie lepszy. Za trafienie , kto będzie lepszy jest 1 punkt, a jak trafimy dokładny wynik 3 pkt
Tyle. Typujemy do 19.00.
Bardzo proste typowanie . Rejestracja, a potem kilkamy typowanie i wstawiamy ilość punktów jakie naszym zdaniem zdobędą dani zawodnicy. Danie większej ilości punktów, równa się tym samym, że uważamy , że dany zawodnik będzie lepszy. Za trafienie , kto będzie lepszy jest 1 punkt, a jak trafimy dokładny wynik 3 pkt
Tyle. Typujemy do 19.00.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
a jeśli moim zdaniem obydwaj z pary zdobędą 0 pkt to co wtedy?
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
To dostaniesz 3 punkty jak trafisz. Jak choć jeden zdobędzie punkt to masz 0 Trochę łatwiejszy sposób na zdobycie punktów, ale wszyscy mają równe szanse, więc to nie problem.
Jak nie będzie choć jednego zawodnika z pary to wtedy uznam zakład za nie ważny.
Jak nie będzie choć jednego zawodnika z pary to wtedy uznam zakład za nie ważny.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: IV sezon - ogólna dyskusja
Pelbel, taka sprawa jest, bo jako rekord toru liczy się okrążenie w wyścigu nie qualu.f1sl.pl napisał:Kwalifikacje:
1 rundę wygrał Kacity, z nowym rekordem toru.
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» V sezon - ogólna dyskusja
» FP - Ogólna dyskusja
» SL LMS - ogólna dyskusja
» Kalendarz na IV sezon - dyskusja
» Kalendarz na 5 sezon - dyskusja
» FP - Ogólna dyskusja
» SL LMS - ogólna dyskusja
» Kalendarz na IV sezon - dyskusja
» Kalendarz na 5 sezon - dyskusja
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 4 sezon :: F1SL - 4 sezon :: Sprawy organizacyjne
Strona 2 z 3
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|