Przyszłość ligi
+4
szymek66
Wokinger
Devil Day
Pelbel
8 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 5 sezon :: F1SL - 5 sezon :: Sprawy organizacyjne
Strona 1 z 1
Przyszłość ligi
Doszliśmy do momentu, w którym czas na spore zmiany. Te, które chcę zaproponować, znacznie wykraczają poza zmiany typu sezon5,6 itd. dlatego robię nowy temat.
Jak wiemy, zrobiło się ciasno na torze. Przez to co chwilę, ktoś rezygnuje, przychodzi ktoś inny i znowu odstając blokuje innych. Są na ten moment trzy rozwiązania:
1) to tory duże. Zaprezentowałem wam już Monaco, czasy około 52,53 sekund. Przy 28-30 okrążeniach liczba dublowań to maksymalnie jedno.
2) tory małe, ale nowe. Podobnej wielkości co obecne jednak znacznie bardziej realistyczne. Dodatkowo pomniejszone trochę autko i pogorszone jego parametry. Czasy myślę, że około 40 sekund na każdym torze
3) zostawiamy tory obecne, ale pogarszamy parametry autka. Czasy wydłużone o 7-8 sekund.
albo zostawiamy jak jest.
Mam nadzieję, że jakoś się uda wyjść z obecnej sytuacji, a przynajmniej jedno z tych rozwiązań zostanie zaakceptowane.
Podam jeszcze tylko wady każdego rozwiązania
1) u niektórych tor może się długo ładować. O ile u mnie trwa to około 17 sekund, to u Woka ponad 2 minuty. Być może był to błąd. Oczywiście to też kupa pracy, przy zrobieniu otoczenia toru
2) w sumie tu tylko problem stanowi zrobienie toru i odpowiednie zmniejszenie i osłabienie bolidu
3) tutaj praktycznie nie ma roboty, jednak czasy są dalej dosyć niskie i liczba dublowań może być dosyć porównywalna z obecną, może trochę mniej
Czekam na wasze opinie, a może macie inne propozycje wyjścia z obecnej sytuacji, bo tak jak jest teraz być dalej nie może.
Jak wiemy, zrobiło się ciasno na torze. Przez to co chwilę, ktoś rezygnuje, przychodzi ktoś inny i znowu odstając blokuje innych. Są na ten moment trzy rozwiązania:
1) to tory duże. Zaprezentowałem wam już Monaco, czasy około 52,53 sekund. Przy 28-30 okrążeniach liczba dublowań to maksymalnie jedno.
2) tory małe, ale nowe. Podobnej wielkości co obecne jednak znacznie bardziej realistyczne. Dodatkowo pomniejszone trochę autko i pogorszone jego parametry. Czasy myślę, że około 40 sekund na każdym torze
3) zostawiamy tory obecne, ale pogarszamy parametry autka. Czasy wydłużone o 7-8 sekund.
albo zostawiamy jak jest.
Mam nadzieję, że jakoś się uda wyjść z obecnej sytuacji, a przynajmniej jedno z tych rozwiązań zostanie zaakceptowane.
Podam jeszcze tylko wady każdego rozwiązania
1) u niektórych tor może się długo ładować. O ile u mnie trwa to około 17 sekund, to u Woka ponad 2 minuty. Być może był to błąd. Oczywiście to też kupa pracy, przy zrobieniu otoczenia toru
2) w sumie tu tylko problem stanowi zrobienie toru i odpowiednie zmniejszenie i osłabienie bolidu
3) tutaj praktycznie nie ma roboty, jednak czasy są dalej dosyć niskie i liczba dublowań może być dosyć porównywalna z obecną, może trochę mniej
Czekam na wasze opinie, a może macie inne propozycje wyjścia z obecnej sytuacji, bo tak jak jest teraz być dalej nie może.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: Przyszłość ligi
Ja bym pozostawił obecne tory, ale zmienił parametry samochodu - więc opcja nr 3.
Re: Przyszłość ligi
do 3) coś dopiszę
Autko powinno być wtedy łatwiejsze w prowadzeniu, a co za tym idzie stawka powinna być ciasniejsza. Jeżeli będziemy się decydować na to rozwiązanie to trzeba będzie wybrać tory najdłuższe jak Jerez, Shanghai, Bahrain czy Magny Coure.
I na 5-ty sezon ta opcja jest chyba najlepsza.
Autko powinno być wtedy łatwiejsze w prowadzeniu, a co za tym idzie stawka powinna być ciasniejsza. Jeżeli będziemy się decydować na to rozwiązanie to trzeba będzie wybrać tory najdłuższe jak Jerez, Shanghai, Bahrain czy Magny Coure.
I na 5-ty sezon ta opcja jest chyba najlepsza.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Przyszłość ligi
opcja 2) według jest ciekawa, lecz te tory nie wezmą się znikąd, a zrobienie ich potrwa dużo czasu. Dlatego tak jak wok i devil uważam, że najlepsza bedzie opcja 3)
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Re: Przyszłość ligi
na piąty sezon raczej nie ma innego wyjścia niż opcja 3)
Doman- kibic F1SL
- Liczba postów : 580
Age : 29
Skąd : Wieluń
Registration date : 12/08/2009
Re: Przyszłość ligi
Moim zdaniem najlesza opcja to opcja nr 3
soplik- kibic F1SL
- Liczba postów : 112
Skąd : Rymanów
Registration date : 08/08/2009
Re: Przyszłość ligi
póki co inna opcja niż 3 nie wejdzie i tak w życie.
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: Przyszłość ligi
Raczej stanowczo 3. Wraz ze spowolnieniem wozu trzeba by było go oczywiście nieco utrudnić (np. zmniejszyć sterowność), ale może dzięki temu zrobiłoby się ciekawiej . I tak poza tym: chciałbym zaproponować usunięcie uszkodzeń. Uszkodzenia były w porządku, kiedy na wyścigu pojawiało się 10 osób. Przy obecnej ilości zawodników wystarczy 3-4 razy wpaść w bandę razem z grupką innych kierowców, by zostać zmuszonym do pit-stopu i tym samym stracić szanse na dobry wynik. jak dla mnie czynnik ten - wraz z powiększeniem ligi - stał się po prostu zbyt losowy .
A od sezonu 6 oczywiście dłuższe tory . I od sezonu 6 jestem za wariantem 1 .
A od sezonu 6 oczywiście dłuższe tory . I od sezonu 6 jestem za wariantem 1 .
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: Przyszłość ligi
dla mnie uszkodzenia są potrzebne w tej grze tylko może zmiejszyć spowalnianie czy coś w tym stylu
Doman- kibic F1SL
- Liczba postów : 580
Age : 29
Skąd : Wieluń
Registration date : 12/08/2009
Re: Przyszłość ligi
Uszkodzenia są po to, żeby podczas jazdy myśleć. Oczywiście, że jadąc na początku w grupie może dojść do jakiś stłuczek. Ale to powinno dać do myślenia, że ktoś próbuje za szybko pokonać pewne fragmenty toru w stosunku do swoich umiejętności.
Większość kolizji powodujących duże straty można by uniknąć, gdyby ten z tyłu patrzył na to co robi rywal, a nie tylko bezmyślnie jechał po optymalnej ścieżce jazdy.
Większość kolizji powodujących duże straty można by uniknąć, gdyby ten z tyłu patrzył na to co robi rywal, a nie tylko bezmyślnie jechał po optymalnej ścieżce jazdy.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Przyszłość ligi
Tylko widzisz... Czasem jest tak, że przez brak myślenia innej osoby ktoś, kto myśli i unika kolizji i tak dużo traci . Poza tym: co mogę zrobić na przykład, jak mam mniej paliwa i umiem dobrze pojechać, ale zawalę start, a przede mną są 3-4 zatankowane pod korek osoby ? Nijak nie wyminę ich tak, by nie zniszczyć auta. Uszkodzenia rzeczywiście spełniały swoją rolę, mobilizując do myślenia, gdy było mniej graczy. Teraz, gdy na GP pojawia się więcej ludzi, łatwo wpaść w tłum i za chwilę mieć w granicach 50%. I nie jest to wina czyjegokolwiek niemyślenia - po prostu jak jedzie 4-5 bolidów obok siebie, nie można uniknąć kolizji. Albo trzeba zredukować ligę i wrócić do GP2, albo tych uszkodzeń się pozbyć, bo po prostu czynnik losowy stał się zbyt istotny. W obecnej sytuacji - niestety - jak ktoś zawali pierwsze kilka okrążeń, to praktycznie może zapomnieć o podium, a nawet o miejscu w pierwszej szóstce.Wokinger napisał:Uszkodzenia są po to, żeby podczas jazdy myśleć. Oczywiście, że jadąc na początku w grupie może dojść do jakiś stłuczek. Ale to powinno dać do myślenia, że ktoś próbuje za szybko pokonać pewne fragmenty toru w stosunku do swoich umiejętności.
Większość kolizji powodujących duże straty można by uniknąć, gdyby ten z tyłu patrzył na to co robi rywal, a nie tylko bezmyślnie jechał po optymalnej ścieżce jazdy.
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: Przyszłość ligi
Niczym w prawdziwej F1
Cóż więc to się nam udało
Dlatego warto walczyć w kwalifikacjach. Wyższa pozycja mniej ludzi.
Tak naprawdę największym problemem są ściany, które robią z każdego toru Monaco.
Chciałem je usunąć ale byliście przeciwko.
Gdyby zamiast wrypywać się w ścianę i blokować cała stawkę, autko wyjeżdżało za tor np, na trawę czy piasek, byłoby dużo mniej uszkodzeń i dublowań.
Z tego co widzę kolejny sezon to pogorszenie autek o kilka sekund, pewnie też wybierzemy te najdłuższe tory.
Teraz tylko co potem.
Cóż więc to się nam udało
Dlatego warto walczyć w kwalifikacjach. Wyższa pozycja mniej ludzi.
Tak naprawdę największym problemem są ściany, które robią z każdego toru Monaco.
Chciałem je usunąć ale byliście przeciwko.
Gdyby zamiast wrypywać się w ścianę i blokować cała stawkę, autko wyjeżdżało za tor np, na trawę czy piasek, byłoby dużo mniej uszkodzeń i dublowań.
Z tego co widzę kolejny sezon to pogorszenie autek o kilka sekund, pewnie też wybierzemy te najdłuższe tory.
Teraz tylko co potem.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: Przyszłość ligi
Pelbel napisał:Tak naprawdę największym problemem są ściany, które robią z każdego toru Monaco.
Chciałem je usunąć ale byliście przeciwko.
Gdyby zamiast wrypywać się w ścianę i blokować cała stawkę, autko wyjeżdżało za tor np, na trawę czy piasek, byłoby dużo mniej uszkodzeń i dublowań.
Szkoda, ze wtedy mnie nie było, ja bym był za
Ostatnio zmieniony przez szymek66 dnia Nie 08 Lis 2009, 13:15, w całości zmieniany 2 razy
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» Przyszłość ligi
» Data startu ligi
» Propozycja stworzenia i organizacji II ligi
» REGULAMIN POLSKIEJ LIGI PUNABALL
» Data startu ligi
» Propozycja stworzenia i organizacji II ligi
» REGULAMIN POLSKIEJ LIGI PUNABALL
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 5 sezon :: F1SL - 5 sezon :: Sprawy organizacyjne
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|