[21.05.09] #7 GP Turcji
2 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Grand Prix
Strona 1 z 1
[21.05.09] #7 GP Turcji
Kwalifikacje o 19:30, a wyścig o 20:00
Wydarzenie: Wyścig
Data: 21.05.2009 - czwartek
Godzina: 19:30
Tor: JC_Istanbul
Długość: 57 okrążeń
Obowiązkowe: TAK
1.8. Korzystanie z czata.
1.8.1. Korzystanie z czata podczas testów - nieograniczone.
1.8.2. Korzystanie z czata podczas kwalifikacji - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata. Zakaz nie dotyczy osoby prowadzącej kwalifikacje.
1.8.3. Korzystanie z czata podczas wyścigu - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata.
5. WYŚCIG
5.1. Wyścig ogłaszany jest przez Radę F1SL.
5.2. Czas trwania wyścigu: ustalane indywidualnie dla każdego toru, ogólny wzór: 1500 sekund (25 minut) + reszta okrążenia, która została. Wyjątek stanowi GP Monako.
5.3. W wyścigu musi uczestniczyć dwóch kierowców wyścigowych.
5.4. Gdy któryś z kierowców nie może uczestniczyć w wyścigu z przyczyn losowych, szef zespołu zobowiązany jest poinformować o tym przewodniczącego Rady F1SL poprzez PW/GG wraz z nickiem kierowcy testowego, który będzie go zastępował.
5.5. O podanej godzinie wszyscy kierowcy wyścigowi mają się stawić na serwerze. Czas oczekiwania na kierowców: 5 minut. Po tym czasie kierowca nie może wejść na serwer i uczestniczyć w wyścigu.
5.6. Żeby wystąpić w wyścigu trzeba wziąć udział w kwalifikacjach lub oficjalnych testach. Jeżeli nie weźmie się udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startuje się z ostatniej pozycji. W przypadku gdy kilku kierowców nie weźmie udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startują oni z ostatnich pozycji w kolejności odwrotnej do zajmowanej pozycji w WDC.
5.7. Kierowca ukończył wyścig, kiedy przejechał 90% lub więcej okrążeń. % ukończonego wyścigu zaokrąglany jest w górę.
5.8. Przed wyścigiem i KWALIFIKACJAMI rozgrywana będzie sesja rozgrzewkowa trwająca 10 okrążeń. Podczas tej sesji będzie sprawdzana stabilność łącza i ew. problemy.
5.9.1. W trakcie wyścigu gdy kierowcy walczą o pozycję (manewr zwany wyprzedzaniem) nie można wyrządzić szkody kierowcy, który zajmuje wyższą pozycję. Poprzez szkodę należy rozumieć: wypchnięcie innego kierowcy poza tor, poza optymalną linię, itd. powodując stratę czasową; przy uderzeniu w bandę i zatrzymaniu się w momencie gdy inny kierowca uderzy w bolid powodując odjechanie; inne sytuacje (użyć rozumu należy aby je zdefiniować). W w/w przypadkach kierowca, który zyskał pozycję, musi ją oddać przy najbliższej możliwej sytuacji (zwalniając na krawędzi toru przepuszczając innego, itp.). W przypadku gdy za walczącymi jest jeszcze kilku kierowców a kierowca chce oddać pozycję musi wyjechać poza tor przepuszczając wszystkich i dopiero gdy tor będzie wolny kontynuować jazdę.
5.9.2. Jeśli kierowca uzna, że inny kierowca postąpił niezgodnie z przepisami, czyli wypchnął go, itd. i nie oddał pozycji, to taki kierowca musi zgłosić incydent do piątku godz. 20:00. Co musi zawierać zgłoszenie:
- filmik ze zdarzenia (można nagrać np. Frapsem czy innym programem)
- dokładny opis sytuacji, która zaszła.
Kierowca na którego został zgłoszony wniosek może się bronić wypowiadając się i opisując sytuację ze swojej perspektywy. Może również przyznać się do błędu przepraszając przeciwnika.
5.9.3. Wszystkie wnioski z incydentami Rada F1SL rozpatrzy do soboty godz. 20:00 (możliwe odstępstwa) i ogłosi werdykt.
5.9.4. Do zgłaszania incydentów będzie zakładany odpowiedni temat i tam proszę wszystko umieszczać.
5.9.5. Możliwe kary nałożone na kierowcę:
- ostrzeżenie (3 ostrzeżenia=kara Drive Through w następnym wyścigu)
- kara doliczenia czasu do czasu końcowego:
# 10 sekund
# 25 sekund
- przesunięcie na starcie następnego wyścigu o:
# 3 pozycje
# 5 pozycji
- start z końca stawki w następnym wyścigu
- dyskwalifikacja kierowcy na następne GP/kilka następnych GP/cały sezon
- inne (w zależności od tego co jeszcze Rada wymyśli)
5.9.6. Kierowca może otrzymać kilka kar.
5.9.7. Kary nie obowiązują na pierwszych kilku zakrętach gdzie wszyscy kierowcy są w kupie i wszystko się może zdarzyć. Jest to luźny przepis, brany na rozum. Oczywiście można zgłaszać incydenty na kilku pierwszych zakrętach, Rada obejrzy i zdecyduje czy nadaje się to na karę czy nie.
5.9.8. Kara, którą otrzymał kierowca na następny wyścig obowiązuje w PIERWSZYM wyścigu po otrzymaniu kary, w którym kierowca WEŹMIE UDZIAŁ.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [21.05.09] #7 GP Turcji
http://www.sendspace.pl/file/3ic4rZ1F/ GP Turcji Paczka
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Similar topics
» [29.12.2012] #1 GP Turcji
» [21.05.09] #7 GP Turcji - Incydenty
» [08.08.2013] #5 GP Turcji
» [15.10.2009] #5 GP Turcji
» [01.07.2010] #4 GP Turcji
» [21.05.09] #7 GP Turcji - Incydenty
» [08.08.2013] #5 GP Turcji
» [15.10.2009] #5 GP Turcji
» [01.07.2010] #4 GP Turcji
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Grand Prix
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|