RBR & Ferrari: Przed GP Włoch
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
RBR & Ferrari: Przed GP Włoch
Już w ten czwartek odbędzie się GP Włoch. Tym razem przedstawiciele działów PR zespołów Red Bull Racing i Ferrari połączyły swoje siły. Poniżej prezentujemy nasze wspólne dzieło:
KryHmen:
"Stara Monza jest bardzo nieprzewidywalna. Jej konfiguracja sprawia, że wygrać może tu praktycznie każdy i w tym tkwi jej piękno. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się ten tor, a fakt, że reprezentuję zespół, któremu na trybunach kibicują wszyscy tylko dodaje pikanterii całej rywalizacji. Stoimy przed szansą, umocnienia się na drugiej pozycji w klasyfikacji konstruktorów, lecz to oznacza pokonanie Lanza, którego jednak lokalni kibice chętnie widzieliby na moim miejscu.
Ale wracając od samej Monzy, hamulca używamy tak na prawdę tylko w dwóch miejscach, jest to dohamowanie do zakrętu Lesmo 1 i do Paraboliki. Tym samy są to jedne z lepszych miejsc do wyprzedzania. O manewr ten można pokusić się również przed szykaną Ascari po długiej prostej, o ile uda nam się zbudować dość sporą różnice prędkości. Kluczowe znaczenie będzie miała tu strategia, ponieważ zostając dłużej na torze można stracić na prawdę wiele."
Szymek66:
"Nie ukrywam, że nie jest to mój ulubiony obiekt. Preferuję dłuższe, bardziej wymagające obiekty. Po ostatnich poprawkach wprowadzonych przed 10. sezonem Monza jeszcze bardziej mnie nuży. Mam nadzieję, że zespół zapewni mi spory zapas Red Bulla, aby możliwe było ukończenie wyścigu
Nie nastawiam się na jakiś świetny wynik na tym torze. Mike Nike wciąż jest piekielnie mocny. Po piętach depcze mu Lanz, który ma chrapkę na zwycięstwo przed własną publicznością. Nie można zapominać również o kierowcach Ferrari, niesionych dopingiem włoskich tifosi oraz o Wokingerze, który bez problemów natury technicznej również może walczyć o najwyższe pozycje"
Najlepsze miejsca do puszczania dublujących kierowców:
Biassono
Najlepsze miejsce do przepuszczenia szybszego kierowcy. Wystarczy przejechać ten zakręt bliżej zewnętrznej krawędzi toru, nawet bez potrzeby zbytniego zwalniania
Prosta start-meta
W tym miejscu należy wyjść z Parabolici bliżej wewnętrznej krawędzi toru i zrobić miejsce dla liderów na optymalnej linii jazdy.
Prosta przed Parabolicą
Szersze wyjście z Variante Ascari powinno być wystarczające, ewentualnie dublowany powinien delikatnie przyhamować.
Prosta przed Variante Ascari
Po wyjściu z Lesmo 2 należy nie odbijać w prawo, puszczając tą stroną dublującego kierowcę.
Kilka faktów w liczbach:
5 - liczba wyścigów bez zwycięstwa polskiego kierowcy. Czy uda się przełamać tę złą passę?
7 - miejsce jedynego kierowcy Ferrari (Strike'a) startującego w poprzednim wyścigu na Monzie. Tym razem powinno być zdecydowanie lepiej.
27 - liczba punktów zdobytych przez kierowców RBR w 9. sezonie w GP Włoch. Tym razem raczej nie uda się zaprezentować tak dobrze austriackiemu zespołowi (szczególnie przy kolejnej absencji Pablinho)
27 - po tyle punktów zdobyli zawodnicy Ferrari w dwóch ostatnich wyścigach. Czy uda im się to poraz trzeci, tym razem przed własną publicznością?
50 - jeżeli przewaga Mike'a Nike'a nad drugim kierowcą w klasyfikacji po GP Włoch będzie wynosić przynajmniej tyle punktów, zapewni on już sobie tytuł mistrzowski
I, na koniec, kilka zdjęć z poprzedniej edycji GP Włoch (9. sezon):
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 28
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» Red Bull Racing: Przed GP Włoch
» F1 Speed League: Testy przed GP Włoch - serwer
» F1 Speed League: Testy przed GP Włoch - serwer
» Ferrari : On już u nas nie pracuje
» Czy Ferrari się przebudzi?
» F1 Speed League: Testy przed GP Włoch - serwer
» F1 Speed League: Testy przed GP Włoch - serwer
» Ferrari : On już u nas nie pracuje
» Czy Ferrari się przebudzi?
F1 Speed League :: Inne :: Portal F1SL
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|