Tory na IV sezon
5 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Rozmowy
Strona 1 z 1
Re: Tory na IV sezon
Nie tyle propozycje, co raczej pewne zmiany. Jeżeli zostaną GP: Australii, Bahrajnu i Wlk. Brytanii to zmniejszamy tam liczbę okrążeń, żeby jechać 25 minut.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
Wywalić Francję i UK, dajemy Węgry i Hockenheim. Może być rotacyjnie. Dodatkowo teraz Catalynua za Jerez.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: Tory na IV sezon
A ja wnoszę o A1 RING! Austria
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: Tory na IV sezon
Tory zrobimy tak jak w tym sezonie. Będzie lista dostępnych i większość wybierze te na których będziemy startować.
W przyszłym sezonie pierwszeństwo startu będą miały zespoły z największą ilością punktów. Ferrari ma 0pkt.
W przyszłym sezonie pierwszeństwo startu będą miały zespoły z największą ilością punktów. Ferrari ma 0pkt.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
Sprawa jest o tyle bolesna, że jest 10 miejsc ( z czego 4 praktycznie niezmienialne : Monaco, Melbourne, Bahrajn, Brazylia )
Zostaje 6 miejsc a chętnych sporo:
SPA, Magny-Cours, Suzuka, Shanghai, A1-Ring, Hockenheim, Jerez, Catalynua, Istanbul, Silverstone i Hungaroring. Chyba wszyscy, bo myślę, że do krótkich typu Montreal nie będziemy wracać, a Indianapolis jest głupie:D
Myślę, że tory Magny-Cours i Jerez są najbliższe do wyloty, gdyż są strasznie proste;D
Co sądzicie o nowym katalońskim torze:
Zostaje 6 miejsc a chętnych sporo:
SPA, Magny-Cours, Suzuka, Shanghai, A1-Ring, Hockenheim, Jerez, Catalynua, Istanbul, Silverstone i Hungaroring. Chyba wszyscy, bo myślę, że do krótkich typu Montreal nie będziemy wracać, a Indianapolis jest głupie:D
Myślę, że tory Magny-Cours i Jerez są najbliższe do wyloty, gdyż są strasznie proste;D
Co sądzicie o nowym katalońskim torze:
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: Tory na IV sezon
Toć ta Catalunya jest znana i nie widze w niej nic nowego, chyba, że się coś zmienilo :PP
Ja bym w tych 6 miejscach dał:
Spa, A1 Ring, Catalunye, Silverstone, Hockeneim i Istanbul xD
Ja bym w tych 6 miejscach dał:
Spa, A1 Ring, Catalunye, Silverstone, Hockeneim i Istanbul xD
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: Tory na IV sezon
Odnośnie torów. Z jednej strony nie chciałbym wyrzucać takiego toru jak Melbourne, ale z drugiej strony jest to okropny tor pod względem dublowania, gdyż jest najkrótszy. Tak samo Kanada i Wlk. Brytania. A co do Bahrajnu to uważam, że jest on jak najbardziej do wyrzucenia w razie potrzeby
Natomiast co jest w Jerez i Magny Coure? Otóż to, że tam stawka jest bardzo ściśnięta. Daje to większe możliwości niespodzianek:P
Natomiast co jest w Jerez i Magny Coure? Otóż to, że tam stawka jest bardzo ściśnięta. Daje to większe możliwości niespodzianek:P
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
Kanade wywalic bo krótka, ale Australii to już nie wywalicie nie? Długa ona jest : )
Tory na IV sezon
chciałbym, żeby dyskusja o torach przeniosła się tutaj. Poniżej podaje spis torów, które mogą się znaleźć w przyszłym sezonie w kalendarzu.
1. A1-Ring
2. Bahrain
3. Catalunya
4. Donnington-Park
5. Estoril
6. Hockenheim
7. Hungaroring
8. Imola (K)
9. Indianapolis
10. Interlagos
11. Istanbul
12. Jerez
13. Laguna Seca
14. Le-Mans
15. Losail
16. Magny-Coure
17. Melbourne (K)
18. Monaco
19. Montegi
20. Montreal (K)
21. Monza
22. Mugello
23. Nurburgring
24. Sepang
25. Shanghai
26. Silverstone (K)
27. Singapore
28. Spa (K)
29. Suzuka
30. Valetta
Wszystkie wykonane przez pana Jeffreya C.
Z literką K oznaczono 5 najkrótszych torów. Są dwie opcje: a)wyrzucamy wszystkie 5 i nie można je wybierać b)wybieramy również spośród nich.
Co do band. Wiele torów ma mało band, inne mają bandy na całej długości, a są takie gdzie jest ich umiarkowana ilość. Jeżeli ktoś nie lubi torów z bandami to nie będzie musiał popierać ich bytu w kalendarzu. Wybór torów będzie wyglądał podobnie jak w zeszłym roku. Tuż po zakończeniu sezonu zostanie przygotowana lista startowa na przyszły sezon i te 12 osób wybierze tory.
1. A1-Ring
2. Bahrain
3. Catalunya
4. Donnington-Park
5. Estoril
6. Hockenheim
7. Hungaroring
8. Imola (K)
9. Indianapolis
10. Interlagos
11. Istanbul
12. Jerez
13. Laguna Seca
14. Le-Mans
15. Losail
16. Magny-Coure
17. Melbourne (K)
18. Monaco
19. Montegi
20. Montreal (K)
21. Monza
22. Mugello
23. Nurburgring
24. Sepang
25. Shanghai
26. Silverstone (K)
27. Singapore
28. Spa (K)
29. Suzuka
30. Valetta
Wszystkie wykonane przez pana Jeffreya C.
Z literką K oznaczono 5 najkrótszych torów. Są dwie opcje: a)wyrzucamy wszystkie 5 i nie można je wybierać b)wybieramy również spośród nich.
Co do band. Wiele torów ma mało band, inne mają bandy na całej długości, a są takie gdzie jest ich umiarkowana ilość. Jeżeli ktoś nie lubi torów z bandami to nie będzie musiał popierać ich bytu w kalendarzu. Wybór torów będzie wyglądał podobnie jak w zeszłym roku. Tuż po zakończeniu sezonu zostanie przygotowana lista startowa na przyszły sezon i te 12 osób wybierze tory.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
na SPA 22s z hakiem. W sumie mogłem nie dać, ale 5 krótkich jakoś lepiej pasowało. Myślę, że warto zobaczyć na tor Valetta. Ma dość trudne 90-cio stopniowe zakręty. Ciekawe zakończenie sezonu mogłoby być tam. Również Singapore, jest niby uliczny, ale w praktyce to bardzo szybki tor i szeroki, a co za tym idzie większe możliwości optymalnych linii jazdy. Jeżeli chodzi o Monze to osobiście nie lubię tego toru:P A GP Hiszpanii.. Jerez jest łatwym torem, ale dzięki temu stawka była bardzo wyrównana i jest to oczywiście najdłuższy tor w aktualnym kalendarzu. Charakterystyka w gruncie rzeczy podobna do Magny_coure i Shanghaiu.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
Vallettę bardzo dobrze znam, to jedyny tor, gdzie zdobyłem podium w zawodach innych, niż F1SL . Fajny jest, to prawda . Chociaż... IMO bardziej zabawowy, niż na GP .
Ja swojej listy nie zmieniam, więc ją kopiuję z poprzedniego tematu :
1. GP Australii: Melbourne (bo to już tradycyjny tor na wstęp i trza się go trzymać )
2. GP Brahrajnu: Bahrain (bo tam piachu dużo )
3. GP Hiszpanii: Catalunya (bo jest super i przyjemnie się na nim jedzie )
4. GP Francji: Le-Mans (nie było go, a jest całkiem interesujący )
5. GP Monako: Monaco (bo musi być )
6. GP Wielkiej Brytanii: Donington-Park (bo ma genialną i cholernie trudną sekwencję zakrętów )
7. GP Turcji: Istanbul (bo w tym sezonie go nie dokończyliśmy, co trzeba nadrobić )
8. GP Belgii: Spa (bo sezon temu go nie było, a ja lubię ten tor )
9. GP Portugalii: Estoril (bo ma fajny zakręt w końcówce )
10. GP Brazylii: Interlagos (bo musi być na koniec !)
111. Race of Champions (nie mam pojęcia, co to za tor... Ale i tak chcę, żeby był )
Ja swojej listy nie zmieniam, więc ją kopiuję z poprzedniego tematu :
1. GP Australii: Melbourne (bo to już tradycyjny tor na wstęp i trza się go trzymać )
2. GP Brahrajnu: Bahrain (bo tam piachu dużo )
3. GP Hiszpanii: Catalunya (bo jest super i przyjemnie się na nim jedzie )
4. GP Francji: Le-Mans (nie było go, a jest całkiem interesujący )
5. GP Monako: Monaco (bo musi być )
6. GP Wielkiej Brytanii: Donington-Park (bo ma genialną i cholernie trudną sekwencję zakrętów )
7. GP Turcji: Istanbul (bo w tym sezonie go nie dokończyliśmy, co trzeba nadrobić )
8. GP Belgii: Spa (bo sezon temu go nie było, a ja lubię ten tor )
9. GP Portugalii: Estoril (bo ma fajny zakręt w końcówce )
10. GP Brazylii: Interlagos (bo musi być na koniec !)
111. Race of Champions (nie mam pojęcia, co to za tor... Ale i tak chcę, żeby był )
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: Tory na IV sezon
Pojeździłem na nowych (I starych) torach i kilka przypadło mi do gustu:
Estoril - jest trochę tych zakrętów, dość długi i generalnie fajny tor
Losail - bardzo miła alternatywa dal Bahrajnu; kraina podobna, pisaek jest i zawsze to jakaś odmiana
Singapore - szeroki uliczny, ciekawa propozycja
Valletta - również ciekawa ulczina propozycja, chociaż chyba jednak nie na GP
Sepang - zapomniany trochę z bardzo trudnym pierwszym zakrętem
A teraz te, które mnie osobiście nie podchodzą:
Spa - nic w nim fajnegfo nie widzę
Monza - parodia prawdziwej Monzy, przykre
Moja propozycja kalendarza:
1. GP Kataru - Losail
2. GP Malezji - Sepang
3. GP Hiszpanii - Jerez
4. GP Portugalii - Estoril
5. GP Monako - Monaco
6. GP Francji - Magny-Coure
7. GP Węgier - Hungaroring
8. GP Japonii - Suzuka
9. GP Chin - Shanghai
10. GP Brazylii - Interlagos
Estoril - jest trochę tych zakrętów, dość długi i generalnie fajny tor
Losail - bardzo miła alternatywa dal Bahrajnu; kraina podobna, pisaek jest i zawsze to jakaś odmiana
Singapore - szeroki uliczny, ciekawa propozycja
Valletta - również ciekawa ulczina propozycja, chociaż chyba jednak nie na GP
Sepang - zapomniany trochę z bardzo trudnym pierwszym zakrętem
A teraz te, które mnie osobiście nie podchodzą:
Spa - nic w nim fajnegfo nie widzę
Monza - parodia prawdziwej Monzy, przykre
Moja propozycja kalendarza:
1. GP Kataru - Losail
2. GP Malezji - Sepang
3. GP Hiszpanii - Jerez
4. GP Portugalii - Estoril
5. GP Monako - Monaco
6. GP Francji - Magny-Coure
7. GP Węgier - Hungaroring
8. GP Japonii - Suzuka
9. GP Chin - Shanghai
10. GP Brazylii - Interlagos
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: Tory na IV sezon
1. GP Kataru - Losail - co to w ogóle ma być Australia
2. GP Malezji - Sepang no może wrócić
3. GP Hiszpanii - Jerez - nuda Catalynua
4. GP Portugalii - Estoril - znowu jakieś cudo Bahrajn
5. GP Monako - Monaco
6. GP Francji - Magny-Coure jeśli Spa jest nudne, to cztery długie proste... Le Mans, Hockenheim, Nürburgring
7. GP Węgier - Hungaroring za tym byłbym
8. GP Japonii - Suzuka
9. GP Chin - Shanghai Singapur
10. GP Brazylii - Interlagos
To w ogóle nie jest F1. Musi być Australia Bahrajn wywalić nudne Jerez i dać Catalynua wywalić Magny-Cours dać ciekawe Hockenheim albo Nürburgring, a jak już musi być Francuz to Le Mans.
2. GP Malezji - Sepang no może wrócić
3. GP Hiszpanii - Jerez - nuda Catalynua
4. GP Portugalii - Estoril - znowu jakieś cudo Bahrajn
5. GP Monako - Monaco
6. GP Francji - Magny-Coure jeśli Spa jest nudne, to cztery długie proste... Le Mans, Hockenheim, Nürburgring
7. GP Węgier - Hungaroring za tym byłbym
8. GP Japonii - Suzuka
9. GP Chin - Shanghai Singapur
10. GP Brazylii - Interlagos
To w ogóle nie jest F1. Musi być Australia Bahrajn wywalić nudne Jerez i dać Catalynua wywalić Magny-Cours dać ciekawe Hockenheim albo Nürburgring, a jak już musi być Francuz to Le Mans.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: Tory na IV sezon
1. Australia
2. Singapur
3. Jerez
4. Kanada
5. Monaco
6. Spa
7. Istanbul
8. Suzuka
9. Shanghai
10. Interlagos
Tyle ode mnie
2. Singapur
3. Jerez
4. Kanada
5. Monaco
6. Spa
7. Istanbul
8. Suzuka
9. Shanghai
10. Interlagos
Tyle ode mnie
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Rozmowy
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach