[11.06.09] #9 GP Chin
+4
Bulbinek
Wokinger
Pelbel
Kimi
8 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Grand Prix
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Wiem że nie ten temat ale chciałem spytać jakie macie czasy na Shanghaiu? (chyba tak sie pisze;])
Przed chwilą mój najlepszy 32.359
Przed chwilą mój najlepszy 32.359
Kimi- kibic F1SL
- Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009
[11.06.09] #9 GP Chin
Kwalifikacje o 19:30, a wyścig o 20:00
Wydarzenie: Wyścig
Data: 11.06.2009 - czwartek
Godzina: 19:30
Tor: JC_Shanghai
Długość: 46 okrążeń
Obowiązkowe: TAK
1.8. Korzystanie z czata.
1.8.1. Korzystanie z czata podczas testów - nieograniczone.
1.8.2. Korzystanie z czata podczas kwalifikacji - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata. Zakaz nie dotyczy osoby prowadzącej kwalifikacje.
1.8.3. Korzystanie z czata podczas wyścigu - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata.
5. WYŚCIG
5.1. Wyścig ogłaszany jest przez Radę F1SL.
5.2. Czas trwania wyścigu: ustalane indywidualnie dla każdego toru, ogólny wzór: 1500 sekund (25 minut) + reszta okrążenia, która została. Wyjątek stanowi GP Monako.
5.3. W wyścigu musi uczestniczyć dwóch kierowców wyścigowych.
5.4. Gdy któryś z kierowców nie może uczestniczyć w wyścigu z przyczyn losowych, szef zespołu zobowiązany jest poinformować o tym przewodniczącego Rady F1SL poprzez PW/GG wraz z nickiem kierowcy testowego, który będzie go zastępował.
5.5. O podanej godzinie wszyscy kierowcy wyścigowi mają się stawić na serwerze. Czas oczekiwania na kierowców: 5 minut. Po tym czasie kierowca nie może wejść na serwer i uczestniczyć w wyścigu.
5.6. Żeby wystąpić w wyścigu trzeba wziąć udział w kwalifikacjach lub oficjalnych testach. Jeżeli nie weźmie się udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startuje się z ostatniej pozycji. W przypadku gdy kilku kierowców nie weźmie udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startują oni z ostatnich pozycji w kolejności odwrotnej do zajmowanej pozycji w WDC.
5.7. Kierowca ukończył wyścig, kiedy przejechał 90% lub więcej okrążeń. % ukończonego wyścigu zaokrąglany jest w górę.
5.8. Przed wyścigiem i KWALIFIKACJAMI rozgrywana będzie sesja rozgrzewkowa trwająca 10 okrążeń. Podczas tej sesji będzie sprawdzana stabilność łącza i ew. problemy.
5.9.1. W trakcie wyścigu gdy kierowcy walczą o pozycję (manewr zwany wyprzedzaniem) nie można wyrządzić szkody kierowcy, który zajmuje wyższą pozycję. Poprzez szkodę należy rozumieć: wypchnięcie innego kierowcy poza tor, poza optymalną linię, itd. powodując stratę czasową; przy uderzeniu w bandę i zatrzymaniu się w momencie gdy inny kierowca uderzy w bolid powodując odjechanie; inne sytuacje (użyć rozumu należy aby je zdefiniować). W w/w przypadkach kierowca, który zyskał pozycję, musi ją oddać przy najbliższej możliwej sytuacji (zwalniając na krawędzi toru przepuszczając innego, itp.). W przypadku gdy za walczącymi jest jeszcze kilku kierowców a kierowca chce oddać pozycję musi wyjechać poza tor przepuszczając wszystkich i dopiero gdy tor będzie wolny kontynuować jazdę.
5.9.2. Jeśli kierowca uzna, że inny kierowca postąpił niezgodnie z przepisami, czyli wypchnął go, itd. i nie oddał pozycji, to taki kierowca musi zgłosić incydent do piątku godz. 20:00. Co musi zawierać zgłoszenie:
- filmik ze zdarzenia (można nagrać np. Frapsem czy innym programem)
- dokładny opis sytuacji, która zaszła.
Kierowca na którego został zgłoszony wniosek może się bronić wypowiadając się i opisując sytuację ze swojej perspektywy. Może również przyznać się do błędu przepraszając przeciwnika.
5.9.3. Wszystkie wnioski z incydentami Rada F1SL rozpatrzy do soboty godz. 20:00 (możliwe odstępstwa) i ogłosi werdykt.
5.9.4. Do zgłaszania incydentów będzie zakładany odpowiedni temat i tam proszę wszystko umieszczać.
5.9.5. Możliwe kary nałożone na kierowcę:
- ostrzeżenie (3 ostrzeżenia=kara Drive Through w następnym wyścigu)
- kara doliczenia czasu do czasu końcowego:
# 10 sekund
# 25 sekund
- przesunięcie na starcie następnego wyścigu o:
# 3 pozycje
# 5 pozycji
- start z końca stawki w następnym wyścigu
- dyskwalifikacja kierowcy na następne GP/kilka następnych GP/cały sezon
- inne (w zależności od tego co jeszcze Rada wymyśli)
5.9.6. Kierowca może otrzymać kilka kar.
5.9.7. Kary nie obowiązują na pierwszych kilku zakrętach gdzie wszyscy kierowcy są w kupie i wszystko się może zdarzyć. Jest to luźny przepis, brany na rozum. Oczywiście można zgłaszać incydenty na kilku pierwszych zakrętach, Rada obejrzy i zdecyduje czy nadaje się to na karę czy nie.
5.9.8. Kara, którą otrzymał kierowca na następny wyścig obowiązuje w PIERWSZYM wyścigu po otrzymaniu kary, w którym kierowca WEŹMIE UDZIAŁ.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
[11.06.09] #9 GP Chin
31.391 przez Williams Dyskusję jednak na temat GP Chin przenieśmy do odpowiedniego wątku.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
DECYZJA RADY F1SL:
Podczas GP Chin, gdy zawodnik zetnie zakręt nr 8 lub nr 13 dostanie karę 5s za każde takie przewinienie.
Przez ścięcie zakrętu nr 8 rozumie się przejazd po drugiej strony kawałka okrągłej bandy.
Przez ścięcie zakrętu nr 13 rozumie się najechanie na ikonę shella. Jednak jeżeli ktoś regularnie będzie "zaliczał trawkę" po wewnętrznej to również może otrzymać karę nie 5s, ale inną adekwatną do zasług.
Podczas GP Chin, gdy zawodnik zetnie zakręt nr 8 lub nr 13 dostanie karę 5s za każde takie przewinienie.
Przez ścięcie zakrętu nr 8 rozumie się przejazd po drugiej strony kawałka okrągłej bandy.
Przez ścięcie zakrętu nr 13 rozumie się najechanie na ikonę shella. Jednak jeżeli ktoś regularnie będzie "zaliczał trawkę" po wewnętrznej to również może otrzymać karę nie 5s, ale inną adekwatną do zasług.
Ostatnio zmieniony przez Wokinger dnia Sob 30 Maj 2009, 16:14, w całości zmieniany 2 razy
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Jakie teraz macie wyniki na torach?
mój nalepszy 31.436
mój nalepszy 31.436
Kimi- kibic F1SL
- Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
DECYZJA RADY F1SL:
GP Chin zostaje przesunięte z 11.06.2009 na 04.06.2009. Powód: 11.06.2009 to Boże Ciało i początek długiego weekendu.
Wyprzedzenie rywala na zakręcie nr 13 musi się odbyć czysto bez jazdy po trawie. Jeżeli kierowca ściął zakręt i wyprzedził musi oddać zyskaną pozycję.
GP Chin zostaje przesunięte z 11.06.2009 na 04.06.2009. Powód: 11.06.2009 to Boże Ciało i początek długiego weekendu.
Wyprzedzenie rywala na zakręcie nr 13 musi się odbyć czysto bez jazdy po trawie. Jeżeli kierowca ściął zakręt i wyprzedził musi oddać zyskaną pozycję.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Fak, ale się termin zmienił . To ja zgłaszam, że się nie pojawię, bo mój brat ma akurat bierzmowanie .
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
A nie da się przesunąć GP na środę czy coś w tym stylu??
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Widzę, że jest problem. U mnie właśnie odpadają i środa, i czwartek (10, 11). Generalnie na razie jest tak, że 11 nie pojawiliby się: Kacity, Wokinger; a 4: Bulbinek. Więcej osób nie może 11, więc GP 4.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Jedzmy dzis A tak serio to moze jutro?
Kimi- kibic F1SL
- Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Spokojnie, musicie mi się podporządkowywać . Dla mnie żaden problem, jak jedno GP stracę, także nie będę miał do nikogo pretensji, gdy wyścig odbędzie sie 4-tego .
Bulbinek- kibic F1SL
- Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Nie widzisz, że ja i Wokinger nie możemy jutro?Kimi napisał:Jedzmy dzis A tak serio to moze jutro?
ale dzisiaj w sumie tez by mogłobyć
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
217.144.197.123
Jak ktoś nie zdążył to 19:55-20.00 będziemy otwarty znowu
Jak ktoś nie zdążył to 19:55-20.00 będziemy otwarty znowu
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Dzisiaj poczyniłem ogromny krok do mistrzostwa. 4 pkt przewagi nad Pelbelem daje mi 6 pkt przewagi w klasyfikacji generalnej.
A teraz skupmy się na prawdziwym bohaterze wieczora. Zespół Petrobras.
TRENING:
Tylko 10 okrążeń po to, żeby sprawdzić działanie gry i przypomnieć sobie tor. Niby nieistotne, ale tutaj można zobaczyć prawdopodobne tempo innych zawodników. Petrobras najszybszy.
1. Kacity 31.111
2. Wokinger 31.117
3. Pelbel 31.458
Q1:
5 minut na wykręcenie szybkiego okrążenia. Wydaje się, że w obozie Petrobrasu panuje spokój i opanowanie. Lecz tam jest napięcie. żeby kierowcy zakwalifikowali się do Q2. Wynik: Pierwsze i czwarte miejsce dla Petrobrasu z nowym rekordem toru Wokingera. Widać, że trening to była tylko rozgrzewka. natomiast Kacity jechał raczej spokojnie, żeby tylko przejść dalej. Pelbel zajmuje dopiero 6-tą pozycję.
1. Wokinger 30.775
4. Kacity 31.234
6. Pelbel 31.916
Q2:
Szybkość Petrobrasu oraz lekki bolid Wokingera przyniosły spodziewane wyniki:
1. Wokinger 31.832
2. kacity 32.341
Pelbel -
WYŚCIG:
Start z kłopotami. Potem jednak Wokinger i Kacity odjechali od Pelbela swojego głównego rywala, każdy w miarę możliwości swojego bolidu. Niecała sekunda różnicy na mecie pomiędzy kierowcami Petrobrasu.
1. Wokinger 25:17.673
2. Kacity 25:18.538
3. Pelbel 25:45.697
oraz FL:
Niespodzianka? W pewnym sensie. Petrobras mógł mieć szybsze okrążenia, ale i tak był najlepszy.
1. Kacity 31.126
2. Wokinger 31.250
3. Pelbel 31.523
Może jestem z Petrobrasu, ale uważam że brawa są zasłużone, bo nigdy nie zdarzyło się tak, że trening, kwalifikacje i wyścig wygrywał jeden zespół. Jeszcze raz BRAWO
A teraz skupmy się na prawdziwym bohaterze wieczora. Zespół Petrobras.
TRENING:
Tylko 10 okrążeń po to, żeby sprawdzić działanie gry i przypomnieć sobie tor. Niby nieistotne, ale tutaj można zobaczyć prawdopodobne tempo innych zawodników. Petrobras najszybszy.
1. Kacity 31.111
2. Wokinger 31.117
3. Pelbel 31.458
Q1:
5 minut na wykręcenie szybkiego okrążenia. Wydaje się, że w obozie Petrobrasu panuje spokój i opanowanie. Lecz tam jest napięcie. żeby kierowcy zakwalifikowali się do Q2. Wynik: Pierwsze i czwarte miejsce dla Petrobrasu z nowym rekordem toru Wokingera. Widać, że trening to była tylko rozgrzewka. natomiast Kacity jechał raczej spokojnie, żeby tylko przejść dalej. Pelbel zajmuje dopiero 6-tą pozycję.
1. Wokinger 30.775
4. Kacity 31.234
6. Pelbel 31.916
Q2:
Szybkość Petrobrasu oraz lekki bolid Wokingera przyniosły spodziewane wyniki:
1. Wokinger 31.832
2. kacity 32.341
Pelbel -
WYŚCIG:
Start z kłopotami. Potem jednak Wokinger i Kacity odjechali od Pelbela swojego głównego rywala, każdy w miarę możliwości swojego bolidu. Niecała sekunda różnicy na mecie pomiędzy kierowcami Petrobrasu.
1. Wokinger 25:17.673
2. Kacity 25:18.538
3. Pelbel 25:45.697
oraz FL:
Niespodzianka? W pewnym sensie. Petrobras mógł mieć szybsze okrążenia, ale i tak był najlepszy.
1. Kacity 31.126
2. Wokinger 31.250
3. Pelbel 31.523
Może jestem z Petrobrasu, ale uważam że brawa są zasłużone, bo nigdy nie zdarzyło się tak, że trening, kwalifikacje i wyścig wygrywał jeden zespół. Jeszcze raz BRAWO
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
A ja Ogólnie jestem zawiedziony. Jeszcze nigdy nie czułem się taki bezsilny. Ten tor mi wybitnie nie leży. Nawet Kimi miał lepszy czas jednego okrążenia. Brazylia jednak, to co innego...
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Nawet Kimi
Hehe czyli jestem uwazany za powszechnego cieniasa xD Ja sie troche też zawiodłem...w ogóle nie czaje tankowania + incydento na prostej po pierwszym zakręcie...ale licze ze w Brazylii coś pokaże na koniec
Hehe czyli jestem uwazany za powszechnego cieniasa xD Ja sie troche też zawiodłem...w ogóle nie czaje tankowania + incydento na prostej po pierwszym zakręcie...ale licze ze w Brazylii coś pokaże na koniec
Kimi- kibic F1SL
- Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Ja teraz z tankowaniem perfect ]:->
Tylko do dupy taktyka, bo na 1 pit stop
na starcie - 79%
po 23 okr - 72%
i zostało mi chyba 8%, ale to przez to, że liderzy dojechali 2 okr wcześniej
Tylko do dupy taktyka, bo na 1 pit stop
na starcie - 79%
po 23 okr - 72%
i zostało mi chyba 8%, ale to przez to, że liderzy dojechali 2 okr wcześniej
Vrona- kibic F1SL
- Liczba postów : 10
Registration date : 26/04/2009
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Vrona ja tez jechałem na 1 80 na tarcie po 24 kołkach dolałem koło 83 % takze mialem jeszcze wiecej niz ty
CalusS- Ferrari
- Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Dzisiaj popołudniu powinienem dodać strategie
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Kimi napisał:Nawet Kimi
Hehe czyli jestem uwazany za powszechnego cieniasa xD Ja sie troche też zawiodłem...w ogóle nie czaje tankowania + incydento na prostej po pierwszym zakręcie...ale licze ze w Brazylii coś pokaże na koniec
Jesteś uważany za zawodnika, który pojechał swój drugi wyścig w życiu. Wykręciłeś o 0.3 lepszy czas od mojego. Ja bym miał powody do dumy, bo jak opanujesz emocyje, to możesz być niezwykle szybki.
Tankowanie. Pamiętajcie, że procenciki są uzależnione od czasu. Więc im szybciej jedziesz tym paliwo wolniej spada na okrążenie. Normalnie było 3 i kawałeczek, lecz pod koniec jak już się jechało znacznie szybciej, nawet poniżej 3.
Czas na Brazylię
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ps. | nick | start | 1 Postój | 2 Postój | 3 Postój | Suma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Wokinger | 38% | 12okr | 41% | 25okr | 39% | 37okr | 32% | 150% 2. | Kacity | 50% | 16okr | 51% | 32okr | 49% | | | 150% | 3. | Pelbel | 55% | 17okr | 56% | 34okr | 52% | | | 163% | 4. | Bulbinek | 50% | 16okr | 48% | 31okr | 49% | | | 147% | 5. | CalusS | 80% | 24okr | 84% | | | | | 164% | 6. | Kimi | 50% | 15okr | 53% | 30okr | 52% | | | 155% | 7. | Hicony | 52% | 16okr | 52% | 32okr | 37% | 37okr | 34% | 175% | 8. | Vrona | 79% | 24okr | 72% | | | | | 151% | 9. | Kosa | 80% | 24okr | 80% | | | | | 160% | |
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
aha spoko hehe sorry ze mnie nie bylo ale mialem duzo koncertow a do tego doszedl bal gimnazjalny w piatek ;p
Skalpel44- kibic F1SL
- Liczba postów : 42
Age : 30
Skąd : Falubaziarnia ; D
Registration date : 05/04/2009
Re: [11.06.09] #9 GP Chin
Easy Skalpel44. Mamy już v-ce w konstruktorach Pierwszy tytuł w debiucie w F1SL, gratuluje.
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Strona 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» GP Chin
» [18.07.2013] #1 GP Chin
» [11.06.09] #9 GP Chin - Incydenty
» [03.09.2009] #1 GP Chin
» [03.09.2009] #1 GP Chin
» [18.07.2013] #1 GP Chin
» [11.06.09] #9 GP Chin - Incydenty
» [03.09.2009] #1 GP Chin
» [03.09.2009] #1 GP Chin
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 3 sezon :: F1SL - 3 sezon :: Grand Prix
Strona 1 z 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|