F1 Speed League
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

[28.05.09] #8 GP Japonii

+3
Kimi
Pelbel
Wokinger
7 posters

Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Pon 25 Maj 2009, 18:18

[28.05.09] #8 GP Japonii Japonia

Kwalifikacje o 19:30, a wyścig o 20:00

Oczywiście szóstym zespołem jaki będzie startował jest Renault, a nie Ferrari. Skład Renault to: Kimi i Vrona. Serdecznie witamy nowych kolegów.

Wydarzenie: Wyścig
Data: 28.05.2009 - czwartek
Godzina: 19:30
Tor: JC_Suzuka
Długość: 59 okrążeń
Obowiązkowe: TAK

1.8. Korzystanie z czata.
1.8.1. Korzystanie z czata podczas testów - nieograniczone.
1.8.2. Korzystanie z czata podczas kwalifikacji - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata. Zakaz nie dotyczy osoby prowadzącej kwalifikacje.
1.8.3. Korzystanie z czata podczas wyścigu - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata.


5. WYŚCIG
5.1. Wyścig ogłaszany jest przez Radę F1SL.
5.2. Czas trwania wyścigu: ustalane indywidualnie dla każdego toru, ogólny wzór: 1500 sekund (25 minut) + reszta okrążenia, która została. Wyjątek stanowi GP Monako.
5.3. W wyścigu musi uczestniczyć dwóch kierowców wyścigowych.
5.4. Gdy któryś z kierowców nie może uczestniczyć w wyścigu z przyczyn losowych, szef zespołu zobowiązany jest poinformować o tym przewodniczącego Rady F1SL poprzez PW/GG wraz z nickiem kierowcy testowego, który będzie go zastępował.
5.5. O podanej godzinie wszyscy kierowcy wyścigowi mają się stawić na serwerze. Czas oczekiwania na kierowców: 5 minut. Po tym czasie kierowca nie może wejść na serwer i uczestniczyć w wyścigu.
5.6. Żeby wystąpić w wyścigu trzeba wziąć udział w kwalifikacjach lub oficjalnych testach. Jeżeli nie weźmie się udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startuje się z ostatniej pozycji. W przypadku gdy kilku kierowców nie weźmie udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startują oni z ostatnich pozycji w kolejności odwrotnej do zajmowanej pozycji w WDC.
5.7. Kierowca ukończył wyścig, kiedy przejechał 90% lub więcej okrążeń. % ukończonego wyścigu zaokrąglany jest w górę.
5.8. Przed wyścigiem i KWALIFIKACJAMI rozgrywana będzie sesja rozgrzewkowa trwająca 10 okrążeń. Podczas tej sesji będzie sprawdzana stabilność łącza i ew. problemy.
5.9.1. W trakcie wyścigu gdy kierowcy walczą o pozycję (manewr zwany wyprzedzaniem) nie można wyrządzić szkody kierowcy, który zajmuje wyższą pozycję. Poprzez szkodę należy rozumieć: wypchnięcie innego kierowcy poza tor, poza optymalną linię, itd. powodując stratę czasową; przy uderzeniu w bandę i zatrzymaniu się w momencie gdy inny kierowca uderzy w bolid powodując odjechanie; inne sytuacje (użyć rozumu należy aby je zdefiniować). W w/w przypadkach kierowca, który zyskał pozycję, musi ją oddać przy najbliższej możliwej sytuacji (zwalniając na krawędzi toru przepuszczając innego, itp.). W przypadku gdy za walczącymi jest jeszcze kilku kierowców a kierowca chce oddać pozycję musi wyjechać poza tor przepuszczając wszystkich i dopiero gdy tor będzie wolny kontynuować jazdę.
5.9.2. Jeśli kierowca uzna, że inny kierowca postąpił niezgodnie z przepisami, czyli wypchnął go, itd. i nie oddał pozycji, to taki kierowca musi zgłosić incydent do piątku godz. 20:00. Co musi zawierać zgłoszenie:
- filmik ze zdarzenia (można nagrać np. Frapsem czy innym programem)
- dokładny opis sytuacji, która zaszła.
Kierowca na którego został zgłoszony wniosek może się bronić wypowiadając się i opisując sytuację ze swojej perspektywy. Może również przyznać się do błędu przepraszając przeciwnika.
5.9.3. Wszystkie wnioski z incydentami Rada F1SL rozpatrzy do soboty godz. 20:00 (możliwe odstępstwa) i ogłosi werdykt.
5.9.4. Do zgłaszania incydentów będzie zakładany odpowiedni temat i tam proszę wszystko umieszczać.
5.9.5. Możliwe kary nałożone na kierowcę:
- ostrzeżenie (3 ostrzeżenia=kara Drive Through w następnym wyścigu)
- kara doliczenia czasu do czasu końcowego:
# 10 sekund
# 25 sekund
- przesunięcie na starcie następnego wyścigu o:
# 3 pozycje
# 5 pozycji
- start z końca stawki w następnym wyścigu
- dyskwalifikacja kierowcy na następne GP/kilka następnych GP/cały sezon
- inne (w zależności od tego co jeszcze Rada wymyśli)
5.9.6. Kierowca może otrzymać kilka kar.
5.9.7. Kary nie obowiązują na pierwszych kilku zakrętach gdzie wszyscy kierowcy są w kupie i wszystko się może zdarzyć. Jest to luźny przepis, brany na rozum. Oczywiście można zgłaszać incydenty na kilku pierwszych zakrętach, Rada obejrzy i zdecyduje czy nadaje się to na karę czy nie.
5.9.8. Kara, którą otrzymał kierowca na następny wyścig obowiązuje w PIERWSZYM wyścigu po otrzymaniu kary, w którym kierowca WEŹMIE UDZIAŁ.
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Pelbel Wto 26 Maj 2009, 12:22

Sugeruje by wszyscy zawodnicy zrobili następującą rzecz.
Włączamy grę -> Ustawienia -> Sieć -> Reset to defaults .
Brr nie sugeruje, macie tak zrobić :P

Pelbel
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Kimi Wto 26 Maj 2009, 14:10

To bedzie moje pierwsze GP ;] Mam nadzieje że nie będzie bardzo źle ale i tak liczy sie zabawa...

GO KIMI!
Kimi
Kimi
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by kacity Wto 26 Maj 2009, 16:08

Powodzenia ; )
kacity
kacity
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 259
Age : 30
Skąd : Szczecinek
Registration date : 27/11/2007

http://www.artifice.pl

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Pelbel Czw 28 Maj 2009, 17:21

217.144.197.123

Pelbel
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Pelbel Czw 28 Maj 2009, 18:33


Pelbel
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Kimi Czw 28 Maj 2009, 18:38

Ja wam powiem że jestem po ogromnym wrażeniem i nie moge sie doczekać kolejnego wyścigu :)
Kimi
Kimi
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Bulbinek Czw 28 Maj 2009, 18:40

Jeżeli jest jakiś tor, którego szczerze nienawidzę, jeżeli jest jakiś tor, którego sam widok przyprawia mnie o ból głowy, jeżeli jest jakiś tor, na którym jadę tylko i wyłącznie po to, by przywieźć te kilka, marnych punkcików, bo lepsze to od zera - to tym torem jest Suzuka. Nie miałem i nie mam bladego pojęcia, jak go należy przejeżdżać, nie dość, że kręciłem słabe czasy, to popełniałem multum błędów, a sam fakt, że końcówce nawiązałem walkę o podium, wynika tylko i wyłącznie z faktu, że PEL i CAL sobie nawzajem utrudniali jazdę. Potwierdziła się też stara reguła - ja zawsze jestem albo na drugim, albo na czwartym miejscu :D. Cóż - biorąc pod uwagę fakt, iż CalusS oddalił się ode mnie w generalce, zawody mogę zaliczyć raczej in minus. Z drugiej strony - i tak miałem sporo farta, że nie zająłem miejsca piątego, a to za sprawą błędu Pelbela w końcówce. Może w Shanghaju będzie lepiej - choć, niestety, również chiński tor nie bardzo mi leży, stąd trudno powiedzieć, czy dam radę powalczyć jeszcze o podium w generalce.


Ostatnio zmieniony przez Bulbinek dnia Czw 28 Maj 2009, 18:57, w całości zmieniany 1 raz
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Czw 28 Maj 2009, 18:41

Opisze wyścig z mojej perspektywy. Drobne lagi przez cały czas, ale to było do zniesienia. Start lepszy od CalusSa, ale za wąsko wszedłem w zakręt i spadłem o kilka pozycji. Potem zanim zdążyłem awansować na 3 pozycję chociaż minęło kilka okrążeń, a i strata do liderów już była prawie 10s. Na pierwszy postój Pelbel zjechał najwcześniej, co potwierdzało jego bardzo dobre tempo na początku wyścigi choć przed startem myślałem, że dłużej pozostanie na torze.
Potem CalusS i jazda po jak najrówniejsze okrążenia. Udało się po postoj na 21 okrążeniu wyjechałem na pozycji lidera.

Lżejsi Pelbel i CalusS jechali za mną. Pelbel co chwilę się zbliżał, ale nie na tyle by móc mnie wyprzedzić. W końcu zjechał i mogłem sobie pozwolić na spokojną jazdę walcząc tylko z czasem, gdyż nad CalusSem miałem znaczną przewagę. CalusS zjechał i kilka okrążeń później tuż przed moim zjazdem prawie zdublowałem wicelidera i trzeciego kierowcę.

Zjechałem na mój ostatni postój i zobaczyłem jaką mam wielką przewagę. To mnie jeszcze bardziej uspokoiło i mogłem jechać pewnie po zwyciestwo. W końcu dojechałem do walczącej czwórki i po wyprzedzeniu Hiconego albo Bulbinka (niewłaściwe skreślić :D) i CalusS stwierdziłem, że lepiej będzie ich nie dublować i zwolniłem pozwalając walczyć im bez problemów z puszczaniem mojego bolidu Petrobras. Pod koniec jeszcze jeden lag ok.5s na nim straciłem, ale na szczęście przewaga była wystarczająca.

Tym zwycięstwem awansowałem na pozycję lidera i chciałbym podziękować wszystkim, którzy się do tego przyczynili Wink


Ostatnio zmieniony przez Wokinger dnia Czw 28 Maj 2009, 18:50, w całości zmieniany 2 razy
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Bulbinek Czw 28 Maj 2009, 18:46

i po wyprzedzeniu Hiconego (albo Bulbinka)

Po wyprzedzeniu mnie :P.

Ogólnie to wyjechałeś w pit-stopu w najgorszy możliwy dla mnie sposób, bo za mną, a przed Hicem :D. Oznaczało to tyle, że ja musiałem Ci ustąpić, tracąc czas, podczas gdy Hic już jechał z tyłu :P. Potem mnie wyprzedził, choć prawda taka, że przyczyniły się do tego też moje późniejsze błędy, poza tym wszystko się "wyzerowało", kiedy doszło starcia całej czwórki graczy o miejsca 2-5 :D. Dawno nie pamiętam takiego chaosu w końcówce zawodów :P.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by CalusS Czw 28 Maj 2009, 19:06

Mnie sie najbardziej podobał moment jak na wyjsciu z jednego z zakretów bylismy prawie koło siebie - 4 bolidy .. MIAZGA XDD
CalusS
CalusS
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Czw 28 Maj 2009, 19:28

STRATEGIE – GP JAPONII:
ps.nickstart1 Postój2 Postój
1.Wokinger54%21 okr (55%)43 okr (47%)
2.CalusS40%15 okr (66%)40 okr (57%+4%)
3.Hicony60%23 okr (52%)43 okr (43%)
4.Bulbinek50%19 okr (54%)39 okr (53%)
5.Pelbel28%11 okr (61%)35 okr (60%)
6.Kimi60%20 okr (58%)41 okr (53%)
7.Vrona60%23 okr (58%)46 okr (48%)
8.Skalpel40%15 okr (70%)42 okr (66%)
9.Kubanus50%18 okr (53%)dnf
na różowym tle paliwo z Q2

KOMENTARZ EKSPERTA:
Wszyscy zawodnicy pojechali na 2 postoje. Można było również zastosować na torze Suzuka strategię 3 postojową. Jednak, żeby takową zastosować trzeba mieć czysty tor, a czy taki się znajdzie się po starcie nigdy nie wiadomo. Dobra strategia Pelbela. Mało paliwa oznaczało łatwość w przedostaniu się do przodu. Również CalusS mądrze postąpił wlewając 40%, co umożliwiło mu spokojny odjazd na początku wyścigu. Czy w przyszłym sezonie ktoś pokusi się o strategię 3 postojową?


Ostatnio zmieniony przez Wokinger dnia Czw 28 Maj 2009, 19:41, w całości zmieniany 1 raz
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by CalusS Czw 28 Maj 2009, 19:36

Co to jest to + 4%? xD
CalusS
CalusS
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 463
Age : 31
Skąd : Częstochowa
Registration date : 17/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Czw 28 Maj 2009, 19:41

To, że dwa razy tankowałeś za jednym postojem :D
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Bulbinek Czw 28 Maj 2009, 19:43

Heh... Ja miałem trochę pecha, bo zaraz po starcie, gdy mogłem odjechać nieco, popełniłem błąd i wpakowałem się w dość sporą grupę, efektem czego straciłem sporo kółek, walcząc z Kimim, Hicem, Wokiem i Vroną, którzy mieli więcej paliwa (być może kogoś wymieniłem za dużo, ale chyba wszyscy tam byli :D). W sumei powiem, ze po cichu myślałem, czy nie zaryzykować i nie pojechać na trzy stopy... Bynajmniej w trakcie wyścigu, nie wiedzieć czemu, za nic nie mogłem zapanować nad ciężkim autem, z prawie pustym bakiem jechałem pewniej, niż z pełnym xD.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Pelbel Czw 28 Maj 2009, 19:59

Kimi i Vrona muszą się nauczyć ile wlać , żeby przyjechać <5% na metę. Kimi 173 % przy moich 149% to gigantyczna różnica 24 % :D, jakieś 10 okrążeń.
Szkoda, że Skalpel się tak przetankował. Trzeci PitStop to wystarczyło 36 i chyba za wcześnie zjechał

Pelbel
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Czw 28 Maj 2009, 20:04

Oglądałem powtórkę i muszę powiedzieć, że to co się działo na ostatnich okrążeniach to było coś niesamowitego. Jednak co mnie naprawdę urzekło? To, że na tym torze jest piekielnie trudno wyprzedzać, jeżeli zawodnik jadący przed nie popełni błędu. Tak było jak Hicony jechał przed Pelbelem. Pelbel miał tempo o ok.1s słabsze od swojego potencjalnego, które mógłby osiągnąć jadąc z czystym torem, jednak nie mógł go wyprzedzić. Jechał za Hiconym przez ok. 3 okrążenia chyba. To naprawdę daje do myślenia jakim wyzwaniem jest Suzuka.
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Skalpel44 Pią 29 Maj 2009, 11:42

no dokladnie szkoda trzeciego piststopu bo mogle spokojnie dogonic obydwoch kierowcow renault ;/ ogolnie jak zwykle ciesze sie z poczatku wyscigu, tj. do 12 okrazenia chyba walczylem z wszystkimi praktycznie i czesto ich wyprzedzalem no ale pozniej jeden blad drugi no i zrobila sie strata, jechalem bez motywacji i nie mialem jak kogos dogonic chwile przed drugim tankowaniem zauwazylem ze moja strata do kierowcow renaulkt to zaledwie 20 sekund czyli troszke mniej niz cale okrazenie, zjechalem do pitstopu no i troszke się oddalili ale kiedy to oni wyjechali z pit lane strata wynosila tylko 16 sek. ;d no ale znow kilka błędó głupich no i skończylo się jak skończył;/

ale jedno moge powiedzieć spokojnia, zabawa była świetna szczgólnie na wcześniej wspomnianym początku wyścigu ;D
Skalpel44
Skalpel44
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 42
Age : 30
Skąd : Falubaziarnia ; D
Registration date : 05/04/2009

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Wokinger Sob 30 Maj 2009, 18:21

Rekord w Japonii powinien być mój z kwalifikacji :P
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[28.05.09] #8 GP Japonii Empty Re: [28.05.09] #8 GP Japonii

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach