[04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
4 posters
Strona 1 z 1
[04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
INFORMACJE O WYŚCIGU: | |
---|---|
Adres Serwera | 51.38.134.78 |
Data | 04.04.2019 |
Tor | Baku |
Długość | 41 okr. |
Dopuszczeni zawodnicy | zapisani do f1sl |
Ustawienia paliwa | f1sl14 |
Ustawienia opon | f1sl14 |
Ustawienia zniszczeń | f1sl14 |
Ustawienia draftu | f1sl14 |
HARMONOGRAM STARTÓW: | ||
---|---|---|
godz. | sesjal. | okr. |
20:30 | Trening | 10 okr. |
~20:42 | Q1 | 5 okr. |
~20:50 | Q2 | 3 okr. |
21:00 | Wyścig | 41 okr. |
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Incydenty
Kilka incydentów z mojej perspektywy:
Q1:
Nr okrążenia 4/5, zakręt 15
Opis: Na dobrym okrążeniu pomiarowym wpadam rozpędzony w kierowcę Renault - Brayana, który po wpadnięciu w bandę wycofuje i zatrzymuje się na środku toru.
Wyścig:
Nr okrążenia 37/41, zakręty od 7 do 15
Opis: Utrudnienia przy dublowaniu ze strony Stacha(McLaren) oraz kapix27(Haas).
Nr okrążenia 39/41, zakręt 1
Opis: Wypchnięcie po za tor przez dublowanego Stacha(McLaren).
To z takich ostrzejszych akcji. Jeśli ze swojej strony gdzieś zawiniłem to sorry
Podając zakręty sugerowałem się tą minimapką:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ac/Baku-F1-Street-Circuit-rev1.png
Q1:
Nr okrążenia 4/5, zakręt 15
Opis: Na dobrym okrążeniu pomiarowym wpadam rozpędzony w kierowcę Renault - Brayana, który po wpadnięciu w bandę wycofuje i zatrzymuje się na środku toru.
Wyścig:
Nr okrążenia 37/41, zakręty od 7 do 15
Opis: Utrudnienia przy dublowaniu ze strony Stacha(McLaren) oraz kapix27(Haas).
Nr okrążenia 39/41, zakręt 1
Opis: Wypchnięcie po za tor przez dublowanego Stacha(McLaren).
To z takich ostrzejszych akcji. Jeśli ze swojej strony gdzieś zawiniłem to sorry
Podając zakręty sugerowałem się tą minimapką:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ac/Baku-F1-Street-Circuit-rev1.png
MeMe- Toro Rosso
- Liczba postów : 9
Age : 27
Skąd : Zielona Góra
Registration date : 15/12/2009
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
MeMe napisał:Kilka incydentów z mojej perspektywy:
Wyścig:
Nr okrążenia 37/41, zakręty od 7 do 15
Opis: Utrudnienia przy dublowaniu ze strony Stacha(McLaren) oraz kapix27(Haas).
Nr okrążenia 39/41, zakręt 1
Opis: Wypchnięcie po za tor przez dublowanego Stacha(McLaren).
Piszę w imieniu Stacha oraz drużyny McLaren.
"Pierwszy raz gralismy w tą grę i próbowaliśmy dawać jak najwięcej miejsca. Jednakże, na zakrętach trudno przewidzieć gdzie jedziesz więc zwalnialismy na prostych by samochody nas wyprzedziły. Ponadto, nie mamy pojęcia na którym i kto jest okrążeniu. Mam nadzieję że to się już nigdy nie wydarzy i przepraszam z mojej strony."
TheKogut- McLaren
- Liczba postów : 7
Registration date : 04/04/2019
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
Luźno, ale akurat Ty Kogut przepuszczałeś elegancko wg mnie Nie wiem jaką wiedzę macie na temat gry ale na Tab macie opcje wyświetlania różnych informacji; nicków graczy, % paliwa itd. Jak sobie ustawicie, żeby podczas jazdy pod każdym bolidem był nick gracza to wtedy widzicie czy jesteście na tym samym okrążeniu co on (pomarańczowy nick), dublujecie kogoś (ten ktoś ma czerwony nick), lub jesteście dublowani przez innych (na żółto).
MeMe- Toro Rosso
- Liczba postów : 9
Age : 27
Skąd : Zielona Góra
Registration date : 15/12/2009
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
Dzięki wielkie! Właśnie teraz widzę jak trenujemy! Pozdro i do czwartku
TheKogut- McLaren
- Liczba postów : 7
Registration date : 04/04/2019
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
MeMe napisał:Kilka incydentów z mojej perspektywy:
Q1:
Nr okrążenia 4/5, zakręt 15
Opis: Na dobrym okrążeniu pomiarowym wpadam rozpędzony w kierowcę Renault - Brayana, który po wpadnięciu w bandę wycofuje i zatrzymuje się na środku toru.
Ciężko było nie wjechać w tyłek, gdy jadący przed tobą nadział się nagle na bandę. Sam miałem kilka podobnych sytuacji, właśnie podczas kwalifikacji. Nie pamiętam dokładnie opisanej przez ciebie sytuacji, ale jeśli naprawdę aż tak zawiniłem i nie zorientowałem się przy cofaniu, to oczywiście przyjmuję na klatę, mój błąd, za który cię przepraszam, pozdro!
Brayan- Renault
- Liczba postów : 2
Registration date : 23/03/2019
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
KARY PO GP AZERBEJDŻANU
Kapix27 zostaje zdyskwalifikowany z GP Azerbejdżanu
Przyczyną takiej decyzji jest niebezpieczna jazda, dużo wolniejszym tempem niż inni zawodnicy. Dodatkowo w wielu sytuacjach Kapix nie ułatwiał dublowania, przez co jego zachowanie miało bezpośredni wpływ na końcowe wyniki wyścigu. Dyskwalifikacja z GP Azerbejdżanu nie wiąże się jednak z innymi konsekwencjami w najbliższych wyścigach.
Stachu i fedenafide otrzymują ostrzeżenie
Obaj zawodnicy stworzyli niebezpieczne sytuacje przy dublowaniu, jednak fakt, że był to debiut w F1SL sprawia, że Rada postanowiła spojrzeć łaskawym okiem. Dodatkowo, oprócz pojedynczych incydentów, obaj zawodnicy starali się bezproblemowo przepuszczać szybszych kierowców, co także wpłynęło na łagodny wymiar kary.
Dodatkowo
Debiutujący w GP Azerbejdżanu zawodnicy są proszeni o pojawienie się na dzisiejszych testach przed GP Rosji
Testy są świetnym sposobem na zaznajomienie się z torem, a także na podpytanie bardziej doświadczonych graczy o wskazówki. Są specjalnie organizowane właśnie dla nowych zawodników w lidze, więc powinniście korzystać z tej możliwości. Będzie to też dobra okazja, aby pokazać, że potraficie jechać bardziej konkurencyjnym tempem (szczególnie tyczy się to kapixa27)
Przypominam, że użycie klawisza Tab pozwala na zobaczenie informacji o stanie opon, stanie zniszczeń bolidu, ilości posiadanego paliwa, a także o swojej pozycji względem innych zawodników na torze. Jest to szczególnie pomocne dla dublowanych zawodników.
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Re: [04.04.2019] #1 GP Azerbejdżanu
KOMENTARZ DO ZGŁOSZONYCH INCYDENTÓW
Kontakt potraktowany został jako incydent wyścigowy i nie została nałożona żadna kara. Brayan uderzył w tym zakręcie w barierę, co, w wyniku impetu, spowodowało niekontrolowane cofnięcie auta na linię wyścigową. Możliwe, że Brayan mógłby zareagować szybciej, ale zapewne i tak kontakt byłby nieunikniony.
Stachu w tej sytuacji zawinił - przy wyprzedzaniu należy zachować szczególną ostrożność i spróbować przewidzieć punkt hamowania rywala, żeby wszystko odbyło się jak najbardziej fair. A przy oddublowywaniu się, tak jak tutaj, ta ostrożność powinna być jeszcze większa. W trakcie tego manewru nastąpiły dwa uderzenia w tył bolidu Toro Rosso, a drugie z nich skutkowało bezpośrednio wypchnięciem MeMe poza tor. Szczęśliwie nie skutkowało to dużą stratą czasową, ale za samo zachowanie należy się ostrzeżenie.
MeMe napisał:Q1:
Nr okrążenia 4/5, zakręt 15
Opis: Na dobrym okrążeniu pomiarowym wpadam rozpędzony w kierowcę Renault - Brayana, który po wpadnięciu w bandę wycofuje i zatrzymuje się na środku toru.
Kontakt potraktowany został jako incydent wyścigowy i nie została nałożona żadna kara. Brayan uderzył w tym zakręcie w barierę, co, w wyniku impetu, spowodowało niekontrolowane cofnięcie auta na linię wyścigową. Możliwe, że Brayan mógłby zareagować szybciej, ale zapewne i tak kontakt byłby nieunikniony.
Kapix27 oraz Stachu ewidentnie nie zareagowali we właściwy sposób, jest to jedna z sytuacji która przyczyniła się do nałożonych kar na zawodników. Okolicznością łagodzącą w tym przypadku jest fakt, że sytuacja miała miejsce w dość ciasnym fragmencie toru, w którym ciężko przepuszczać dublujących zawodników. Nie można jednak zaprzeczyć, że nastąpiło przewinienie - w przypadku uderzenia w barierę należy przy niej poczekać, a nie od razu wracać na tor - nawet gdy bariera znajduje się przy samej linii jazdy. Takie zachowanie jest łatwiejsze do przewidzenia, a co za tym idzie znacznie ułatwia wyminięcie.MeMe napisał:
Wyścig:
Nr okrążenia 37/41, zakręty od 7 do 15
Opis: Utrudnienia przy dublowaniu ze strony Stacha(McLaren) oraz kapix27(Haas).
MeMe napisał:
Nr okrążenia 39/41, zakręt 1
Opis: Wypchnięcie po za tor przez dublowanego Stacha(McLaren).
Stachu w tej sytuacji zawinił - przy wyprzedzaniu należy zachować szczególną ostrożność i spróbować przewidzieć punkt hamowania rywala, żeby wszystko odbyło się jak najbardziej fair. A przy oddublowywaniu się, tak jak tutaj, ta ostrożność powinna być jeszcze większa. W trakcie tego manewru nastąpiły dwa uderzenia w tył bolidu Toro Rosso, a drugie z nich skutkowało bezpośrednio wypchnięciem MeMe poza tor. Szczęśliwie nie skutkowało to dużą stratą czasową, ale za samo zachowanie należy się ostrzeżenie.
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» F1SL Sezon 14: #1 GP Azerbejdżanu
» [23.05.2019] #6 GP Niemiec
» [18.06.2019] #9 GP USA
» [21.02.2019] #6 GP Australii
» [30.05.2019] #7 GP Singapuru
» [23.05.2019] #6 GP Niemiec
» [18.06.2019] #9 GP USA
» [21.02.2019] #6 GP Australii
» [30.05.2019] #7 GP Singapuru
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|