Regulamin Kubica Cup /// Kubica Cup Regulations
Strona 1 z 1
Regulamin Kubica Cup /// Kubica Cup Regulations
1. SL Kubica Cup jest serią wakacyjną organizowaną przy F1 Speed League.
2. Uczestniczyć w niej może każdy chętny.
3. W lidze obowiązują tradycyjne normy zachowania na torze znane z F1SL (patrz: Regulamin F1SL 3.7.8.-3.7.10.).
3.1. Na zgłoszenie incydentów zawodnik ma 24h od czasu startu GP. (tj. do środy 20:30, gdy wyścig jest rozgrywany we wtorek oraz do piątku 20:30, gdy wyścig jest rozgrywany w czwartek).
4. W serii używamy torów oraz aut F12018 dostępnych w F1 Speed League Mod 2018.
5. Weekend GP składa się z treningu (5 okr.), kwalifikacji (5 okr.), dwóch wyścigów (2 x 10 minut)
5.1. W treningu używamy następujących ustawień:
paliwo: włączone; opony: włączone; drafting: włączony; zniszczenia: włączone.
5.2. W kwalifikacjach używamy następujących ustawień:
paliwo: wyłączone; opony: wyłączone; drafting: wyłączony; zniszczenia: wyłączone.
5.3. W wyścigach używamy następujących ustawień:
paliwo: włączone; opony: włączone; drafting: włączony; zniszczenia: włączone.
5.4. Dokładny opis ustawień gry - LINK
6. W ramach SL Kubica Cup:
6.1. W serii obowiązuje następująca punktacja:
6.1.1. Punkty za pozycję w wyścigu:
P1 - 25 pkt
P2 - 18 pkt
P3 - 15 pkt
P4 - 12 pkt
P5 - 10 pkt
P6 - 8 pkt
P7 - 6 pkt
P8 - 4 pkt
P9 - 2 pkt
P10 - 1 pkt
6.1.2. Punktacja opisana w punkcie 6.1.1. obowiązuje w obu wyścigach danego Grand Prix.
6.1.3. Jako ukończenie wyścigu rozumie się przejechanie przynajmniej 75% dystansu wyścigu.
6.2. W klasyfikacji indywidualnej uwzględniany jest każdy uczestnik, który ukończył przynajmniej jeden wyścig.
6.2.1. Do klasyfikacji indywidualnej wliczanych jest jedynie osiem najlepszych rezultatów.
6.2.2. Jako rezultat rozumie się punkty zdobyte w trakcie jednej rundy.
6.2.3. Do klasyfikacji zespołowej wliczana jest suma rezultatów obu kierowców z każdej rozegranej rundy.
7. Szczegółowy kalendarz dostępny jest na portalu F1SL, a także w TYM temacie na forum
7.1. Wyścigi są rozgrywane we wtorki i czwartki o stałej porze (20:30).
8. Rada F1SL zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu.
8.1. O każdej zmianie regulaminu wszyscy zostaną poinformowany w tym temacie.
2. Uczestniczyć w niej może każdy chętny.
3. W lidze obowiązują tradycyjne normy zachowania na torze znane z F1SL (patrz: Regulamin F1SL 3.7.8.-3.7.10.).
3.1. Na zgłoszenie incydentów zawodnik ma 24h od czasu startu GP. (tj. do środy 20:30, gdy wyścig jest rozgrywany we wtorek oraz do piątku 20:30, gdy wyścig jest rozgrywany w czwartek).
4. W serii używamy torów oraz aut F12018 dostępnych w F1 Speed League Mod 2018.
5. Weekend GP składa się z treningu (5 okr.), kwalifikacji (5 okr.), dwóch wyścigów (2 x 10 minut)
5.1. W treningu używamy następujących ustawień:
paliwo: włączone; opony: włączone; drafting: włączony; zniszczenia: włączone.
5.2. W kwalifikacjach używamy następujących ustawień:
paliwo: wyłączone; opony: wyłączone; drafting: wyłączony; zniszczenia: wyłączone.
5.3. W wyścigach używamy następujących ustawień:
paliwo: włączone; opony: włączone; drafting: włączony; zniszczenia: włączone.
5.4. Dokładny opis ustawień gry - LINK
6. W ramach SL Kubica Cup:
6.1. W serii obowiązuje następująca punktacja:
6.1.1. Punkty za pozycję w wyścigu:
P1 - 25 pkt
P2 - 18 pkt
P3 - 15 pkt
P4 - 12 pkt
P5 - 10 pkt
P6 - 8 pkt
P7 - 6 pkt
P8 - 4 pkt
P9 - 2 pkt
P10 - 1 pkt
6.1.2. Punktacja opisana w punkcie 6.1.1. obowiązuje w obu wyścigach danego Grand Prix.
6.1.3. Jako ukończenie wyścigu rozumie się przejechanie przynajmniej 75% dystansu wyścigu.
6.2. W klasyfikacji indywidualnej uwzględniany jest każdy uczestnik, który ukończył przynajmniej jeden wyścig.
6.2.1. Do klasyfikacji indywidualnej wliczanych jest jedynie osiem najlepszych rezultatów.
6.2.2. Jako rezultat rozumie się punkty zdobyte w trakcie jednej rundy.
6.2.3. Do klasyfikacji zespołowej wliczana jest suma rezultatów obu kierowców z każdej rozegranej rundy.
7. Szczegółowy kalendarz dostępny jest na portalu F1SL, a także w TYM temacie na forum
7.1. Wyścigi są rozgrywane we wtorki i czwartki o stałej porze (20:30).
8. Rada F1SL zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu.
8.1. O każdej zmianie regulaminu wszyscy zostaną poinformowany w tym temacie.
Ostatnio zmieniony przez szymek66 dnia Pią 08 Lut 2019, 01:15, w całości zmieniany 2 razy
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Re: Regulamin Kubica Cup /// Kubica Cup Regulations
Wycinek z regulaminu F1SL wspomniany w punkcie 3:
3.7.8. Kierowca ma obowiązek możliwie najszybciej przepuścić przed siebie osobę, która go dubluje, chyba że jest od niej wyraźnie szybszy i nie spowalnia swoją jazdą dublującego. W takim przypadku dopuszcza się także wyprzedzanie przez osobę wcześniej zdublowaną, jednak manewr musi być wykonany bezwzględnie czysto tj. bez żadnego kontaktu.
3.7.9. Podczas wyścigu, w trakcie walki o pozycję:
- jeśli kierowca podczas wyprzedzania wypchnie przeciwnika poza optymalny tor jazdy (w szczególności poza tor)
- jeśli kierowca uderzy w bandę lub inną przeszkodę, po czym zostanie uderzony przez inny bolid
- jeśli kierowca, wskutek dużego błędu (w szczególności wjechania w bandę/piasek), wytraci prędkość i zderzy się z nim inny, rozpędzony zawodnik
- jeśli kierowca jadący z przodu zmieni tor jazdy na prostej więcej, niż raz, przeszkadzając w ten sposób przeciwnikowi w wykonaniu manewru wyprzedzania
- jeśli kierowca wyprzedzi innego kierowcę poprzez ścięcie zakrętu
- jeśli w sytuacji, gdy jeden zawodnik wyjeżdża z pit-lane, a drugi przejeżdża obok, któryś kierowca przekroczy białą linię i przeszkodzi rywalowi
- w innych sytuacjach, gdy jeden z zawodników przeszkodził drugiemu w sposób mogący uchodzić za niezgodny z fair play
Ma on obowiązek przy najbliższej sposobności oddać pozycję rywalowi. W przeciwnym wypadku może zostać ukarany po wyścigu.
3.7.10. W trakcie wyścigu całkowicie zabronione jest:
- jechanie wstecz do kierunku jazdy
- wracanie na tor z pobocza w sposób, który przeszkadza rozpędzonemu kierowcy
- wjeżdżanie do pit-lane lub wyjeżdżanie z niej niewłaściwą stroną
- popychanie innych zawodników w pit-lane
- pisanie czegokolwiek na czacie gry
- zatrzymywanie się na torze
- prezentowanie innych zachowań, które stwarzają poważne zagrożenie na torze lub uchodzą powszechnie za chamskie/ekstremalnie niezgodne z fair play
Wszystkie powyższe przewinienia, stosownie do wielkości, mogą doprowadzić do ukarania zawodnika po wyścigu.
3.7.8. Kierowca ma obowiązek możliwie najszybciej przepuścić przed siebie osobę, która go dubluje, chyba że jest od niej wyraźnie szybszy i nie spowalnia swoją jazdą dublującego. W takim przypadku dopuszcza się także wyprzedzanie przez osobę wcześniej zdublowaną, jednak manewr musi być wykonany bezwzględnie czysto tj. bez żadnego kontaktu.
3.7.9. Podczas wyścigu, w trakcie walki o pozycję:
- jeśli kierowca podczas wyprzedzania wypchnie przeciwnika poza optymalny tor jazdy (w szczególności poza tor)
- jeśli kierowca uderzy w bandę lub inną przeszkodę, po czym zostanie uderzony przez inny bolid
- jeśli kierowca, wskutek dużego błędu (w szczególności wjechania w bandę/piasek), wytraci prędkość i zderzy się z nim inny, rozpędzony zawodnik
- jeśli kierowca jadący z przodu zmieni tor jazdy na prostej więcej, niż raz, przeszkadzając w ten sposób przeciwnikowi w wykonaniu manewru wyprzedzania
- jeśli kierowca wyprzedzi innego kierowcę poprzez ścięcie zakrętu
- jeśli w sytuacji, gdy jeden zawodnik wyjeżdża z pit-lane, a drugi przejeżdża obok, któryś kierowca przekroczy białą linię i przeszkodzi rywalowi
- w innych sytuacjach, gdy jeden z zawodników przeszkodził drugiemu w sposób mogący uchodzić za niezgodny z fair play
Ma on obowiązek przy najbliższej sposobności oddać pozycję rywalowi. W przeciwnym wypadku może zostać ukarany po wyścigu.
3.7.10. W trakcie wyścigu całkowicie zabronione jest:
- jechanie wstecz do kierunku jazdy
- wracanie na tor z pobocza w sposób, który przeszkadza rozpędzonemu kierowcy
- wjeżdżanie do pit-lane lub wyjeżdżanie z niej niewłaściwą stroną
- popychanie innych zawodników w pit-lane
- pisanie czegokolwiek na czacie gry
- zatrzymywanie się na torze
- prezentowanie innych zachowań, które stwarzają poważne zagrożenie na torze lub uchodzą powszechnie za chamskie/ekstremalnie niezgodne z fair play
Wszystkie powyższe przewinienia, stosownie do wielkości, mogą doprowadzić do ukarania zawodnika po wyścigu.
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Re: Regulamin Kubica Cup /// Kubica Cup Regulations
AKTUALIZACJA
Poprawiony został fragment regulaminu 5.1.-5.3., aby prawidłowo oddawać realny stan rzeczy. Podpunkt 5.1. został rozbity na podpunkty 5.1. oraz 5.2., gdzie 5.1. dotyczy ustawień w trakcie treningu, a 5.2. - ustawień w trakcie kwalifikacji.
Poprawiony został fragment regulaminu 5.1.-5.3., aby prawidłowo oddawać realny stan rzeczy. Podpunkt 5.1. został rozbity na podpunkty 5.1. oraz 5.2., gdzie 5.1. dotyczy ustawień w trakcie treningu, a 5.2. - ustawień w trakcie kwalifikacji.
- Wcześniejsze brzmienie tego fragmentu regulaminu::
- 5.1. W treningu i kwalifikacjach używamy następujących ustawień:
paliwo: wyłączone; opony: wyłączone; drafting: włączony; zniszczenia: wyłączone.
szymek66- Red Bull
- Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009
Similar topics
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny F1SL /// F1SL Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny /// Technical Regulations
» Regulamin Techniczny F1SL /// F1SL Technical Regulations
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|