F1 Speed League
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

+2
lukasz rys
Wokinger
6 posters

Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Wokinger Czw 22 Paź 2009, 18:41

Tradycyjnie zgłaszacie swoje ale tutaj.
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by lukasz rys Czw 22 Paź 2009, 18:51

4.6.7. Podczas wyścigu, w trakcie walki o pozycję:
- jeśli kierowca podczas wyprzedzania wypchnie przeciwnika poza optymalny tor jazdy (w szczególności poza tor)
- jeśli kierowca uderzy w bandę lub inną przeszkodę, po czym zostanie uderzony przez inny bolid
- jeśli kierowca, wskutek dużego błędu (wjechania w bandę/piasek), wytraci prędkość i zderzy się z nim inny, rozpędzony zawodnik
- w innych sytuacjach, gdy ewidentnie jeden z zawodników przeszkodził drugiemu
Ma on obowiązek oddać przy najbliższej sposobności oddać pozycję rywalowi. W przeciwnym wypadku może zostać ukarany po wyścigu.



Tych zdań z pewnością nie przeczytali Gleba i Kaslley bo juz na pierwszym okr. spychali mnie i siebie na wzajem, nie przepuszczali innych po kolizjach, przez nich juz na 1 okr mósiałem zjechac do Pit Stopu bo uszkodzenia wynosiły 20%, przez co spadłem na ostatnie miejsce. Wnosze o ukaranie tycha zawodników bo z pewnością przeszkodzili nie tylko Mi.

lukasz rys
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 68
Age : 31
Skąd : Jordanów
Registration date : 23/08/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Wokinger Czw 22 Paź 2009, 19:43

Jako Wokinger, kierowca Petrobrasu zgłaszam incydent z moim udziałem na 13 zakręcie pierwszego okrążenia. Dalej ten sam zakręt na drugim okrążeniu i ewidentne bezpardonowe wejście Keslleya. I na koniec: 'walka' z Lukaszem Rysiem na 3 okrążeniu od zakrętu 9 do 15.

Do tego jeszcze mały komentarz.
Pierwszy incydent chyba był przypadkowy, aczkolwiek trzeba zbadać, czy niektórzy nie za szybko weszli w zakręt.
Drugi incydent to klasyczny przykład hamowania na przeciwniku i tu jako doświadczony kierowca powiem, że kara raczej będzie.
Trzeci incydent jest na pograniczu wpychania się, a wjeżdżania w wolne miejsce. Sam nie jestem tego subiektywnie ocenić, więc zgłaszam, żeby inni zobaczyli.
Co do incydentu po starcie (w szykanie). Jest to typowy RA. W dodatku Kacity przepuścił wszystkich, więc nie ma sensu tu nic zgłaszać.
Filmik umieszczę przed upływem wymagającego terminu.
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Keslej Pią 23 Paź 2009, 03:13

Jak skarzymy to na calego.

4.6.7. Podczas wyścigu, w trakcie walki o pozycję:
- jeśli kierowca podczas wyprzedzania wypchnie przeciwnika poza optymalny tor jazdy (w szczególności poza tor)
- jeśli kierowca uderzy w bandę lub inną przeszkodę, po czym zostanie uderzony przez inny bolid
- jeśli kierowca, wskutek dużego błędu (wjechania w bandę/piasek), wytraci prędkość i zderzy się z nim inny, rozpędzony zawodnik
- w innych sytuacjach, gdy ewidentnie jeden z zawodników przeszkodził drugiemu
Ma on obowiązek oddać przy najbliższej sposobności oddać pozycję rywalowi. W przeciwnym wypadku może zostać ukarany po wyścigu.

Doman w walce ze mna. Gleba przez caly wyscig do momentu mojego wyjscia z serwera. Sytuacja z toba woku i lukaszu raczej wynikla z przypadku. Ale ja i tak odchodze
Keslej
Keslej
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 127
Registration date : 06/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Doman Pią 23 Paź 2009, 11:54

Keslley nie wiem co masz do mnie, ja objechałem cię na 1 okr, i miałem kłopoty z dublowaniem ciebie na 9, a odnośnie woka i łukasz to nie obchodzi nas to, że walnąłeś w bande przypadkowo czy nie i tak musisz oddać pozycję
Doman
Doman
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 580
Age : 29
Skąd : Wieluń
Registration date : 12/08/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Keslej Pią 23 Paź 2009, 12:20

to mi powinna zostac oddana pozycja conajmniej 3 razy. nie pamietam z kim dokladnie. oddawalem jak tylko moglem. co za niesprawiedliwosc
Keslej
Keslej
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 127
Registration date : 06/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Pią 23 Paź 2009, 12:28

A wiec tak: obejrzałem sobie powtórkę z perspektywy Kessleya. Z racji dużej frekwencji i ciasnoty na torze chciałbym zasugerować, by całe 1. okrążenie uznać za zamieszanie postartowe i nie karać za żadne incydenty na nim. A na dalszych dostrzegłem takie incydenty (pierwsza cyfra to numer okrążenia):

2. Lukasz Rys - zakręt 7 - zablokowanie drogi Kessleyowi po wyjeździe z bandy i nieprzepuszczenie go
5. Gleba - zakręt 3 - nieprzepuszczenie Lukasz Rysia po tym, jak popełnił błąd i uderzył w bandę, a później sam został uderzony
6. Gleba - zakręt 3 - zepchnięcie Kessleya na bandę i nieprzepuszczenie zawodników, którzy wskutek tego błędu zostali zablokowani
9. Kessley - wyjazd z pit-lane - zablokowanie Glebie drogi podczas wyjazdu z pit-stopu
9. Kessley - zakręt 15 - "wywożenie" Domana podczas próby zdublowania
11. Kessley - zakręt 9 - nieprzepuszczenie Gleby po uderzeniu w bandę i zablokowaniu go
12. Kessley - zakręt 1 - nieprzepuszczanie Lukasza Rysia po wjechaniu w piasek i zablokowaniu go
15. Kessley - od zakrętu 9 do zakretu 15 - blokowanie zawodników dublujących

Jako członek Rady i doświadczony zawodnik mogę powiedzieć, że wszystkie powyższe incydenty ukarane zostaną na 90% (a przynajmniej na kary, w moim odczuciu, zasługują). Coby nikt nie miał wątpliwości: nie dopatrzyłem się na powtórce żadnego przewinienia Domana (walka ostra, ale czysta). To jest tylko to, co zauważyłem, oglądając powtórkę z perspektywy Kessleya. Zobaczymy, co będzie po powtórkach z innych perspektyw :P.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Keslej Pią 23 Paź 2009, 12:32

blokowanie zawodników dublujacych? wyslij mi powtorke bo nie mam. PRzeciez przepuscielm wszystkich jak moglem oprocz 2 zawodnikow nie pamietam nickow. Na glebe juz bylem wkurzony to fakt... Z domanem pewnie wyszlo spiecie z ktorego nie moglem wyjechac.... z lukaszem hmm sam nie wiem. na pewno nci nie zrobilem celowo
Keslej
Keslej
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 127
Registration date : 06/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Pią 23 Paź 2009, 12:40

Po analizie powtórek wydarzeń, które podał Wok, wyrażam kolejną opinię:

1. zakręt 13 - jak dla mnie sytuacja nie na karę, była tam bardzo ściśnięta gromada, w sumie wręcz mogę pochwalić wszystkich, ze udało im się w takim tłumie zmieścić w torze :D. Normalna walka IMO :P.
2. zakręt 13 - jak dla mnie wejście Kessleya zgodne z zasadami, wręcz wzorcowe, dobry przykład walki ostrej, ale regulaminowej :D. Wok stracił pozycję, bo miał pecha, a konkretnie na jego linii jazdy znalazł się Szymek, który uderzył w bandę wcześniej. Gdyby decyzja należała tylko do mnie, kary bym na pewno nie wlepił.
3. Lukasz Rys - zakręt 9 do zakrętu 13 - na zakręcie 9 wejście ostre i moim zdaniem na granicy zasad - powiedzmy, ze można ukarać, można nie ukarać. Zakręt 13 - błąd Lukasza, wjechanie w trawę i najpierw zablokowanie Pelbela, potem zepchnięcie Woka. To już chyba na karę się kwalifikuje.

@Kessley
Link do powtórki:
http://www.sendspace.pl/file/f5f4a3c6c8ba85da2a51c7b


Ostatnio zmieniony przez Bulbinek dnia Pią 23 Paź 2009, 13:04, w całości zmieniany 1 raz
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Pią 23 Paź 2009, 12:51

Po obejrzeniu kilku pierwszych kółek z perspektywy Lukasza Rysia:

2. Lukasz Rys - zakręt 15 - zablokowanie dogi Glebie po popełnieniu błędu i wjechaniu w bandę

Gwoli ścisłości- chyba nawet nie zostałeś na pierwszym okrążeniu tknięty ani przez Glebę, ani przez Kessleya, tak czy tak na 1. okrążeniu na bank żaden z nich kary za coś związanego z Tobą kary dostać nie powinien.

Tu nie wymieniłem ze dwóch sytuacji wątpliwych, takich, które można ukarać, można nie ukarać - biorąc pod uwagę fakt, że incydentów i tak nie brakowało, chyba można w takie sytuacje interpretować na korzyść graczy (w sensie kar nie wlepiać), inaczej zaraz okaże się, ze pół stawki dostanie kary :D.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Wokinger Pią 23 Paź 2009, 13:04

Ja dodam do mojego incydentu z Keslleyem, że wciśnięcie się na siłę to jedno, ale drugie to spychanie mnie na wewnętrzną, gdzie stał Szymek na bandzie. ZAWSZE bez względu na wszystko, jeżeli jesteśmy na równi z rywalem to musimy mu zostawić szerokość toru odpowiadającej co najmniej jednej szerokości bolidu. Keslley był za mną o pół bolidu, a więc spychanie mnie na Szymka było niezgodne z ogólnie przyjętymi zasadami.

Chciałbym dodać, że rozumiem rozgoryczenie Keslleya, że jego ktoś czasem nie puścił. Mnie też nie zawsze wszyscy traktowali fair. Więc jeśli Cię Keslley ktoż ewidentnie skrzywdził to opisz tutaj ten incydent.
Wokinger
Wokinger
Ferrari
Ferrari

Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Pią 23 Paź 2009, 13:21

Dobra, a więc, po obejrzeniu powtórki ponownie, muszę nieco zweryfikować opinię na temat incydentu z Wokiem i Kessleyem na 2. kółku. Otóż tak:

Zakręt 14. był faktycznie wzorcowym przykładem mijania zgodnego z zasadami, później jednak, na zakręcie 15., Wok był przez Kessleya spychany do wewnętrznej, mimo że jechał pół bolidu z przodu. Incydent ten był na styk z zasadami, a w sytuacji na wyścigu efekt tego spychania został spotęgowany poprzez znalezienie się Szymka na optymalnej linii jazdy. Jak dla mnie kara może być, może nie być. I tak Kessley będzie niemal na pewno ukarany za wszystkie incydenty zbiorczo, więc można w tym przypadku dać sobie spokój z dyskusją :D. Od siebie dodam tylko, że za ten pojedynczy incydent kara nie byłaby na pewno wyższa, niż ostrzeżenie.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by szymek66 Pią 23 Paź 2009, 13:26

Mam nadzieję, że w tej sytuacji nie zawiniłem. :)
szymek66
szymek66
Red Bull
Red Bull

Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Pią 23 Paź 2009, 13:29

@Szymek
Na pewno nie :P. Zgodnie z zasadami, Woka powinieneś przepuścić, a że po zderzeniu wylądowałeś za torem, regulaminowi stało się zadość :P.
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by szymek66 Pią 23 Paź 2009, 13:32

No to od siebie dodam jeszcze, że ja nie miałem kontrowersyjnych sytuacji podczas wyścigu z KeslleY'em ani nikim innym
szymek66
szymek66
Red Bull
Red Bull

Liczba postów : 2015
Age : 27
Skąd : Biała Podlaska
Registration date : 01/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Keslej Pią 23 Paź 2009, 14:37

pamietam ze owe sytuacje byly. nie pamietam z kim. na obejrzenie calej powtorki nie mam czasu. przeanalizucie sytuacje. nie moja wina ze tu jest tp czy cos takiego... przepraszam woku i wszystkich poszkodwanych
Keslej
Keslej
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 127
Registration date : 06/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Bulbinek Nie 25 Paź 2009, 15:16

Po konsultacjach, rada podjęła następującą decyzję:

Lukasz Rys, Gleba oraz Keslley otrzymują kary przesunięcia na koniec stawki w następnym Grand Prix.

Uzasadnienie: W wymienionych wyżej sytuacjach wina powyższej trójki nie ulegała wątpliwości. Gdyby były to pojedyncze incydenty - zapewne skończyłoby się na ostrzeżeniach, każdy z ukaranych zawinił jednak przynajmniej kilkukrotnie. Poza tym - regulamin mówi jasno, jak należy zachować się w sytuacji przeszkodzenia rywalowi (nawet nieumyślnego). Były to przewinienia podobnej rangi, stąd kary identyczne.

Na koniec chciałbym podkreślić, że nie chodzi tu o napiętnowanie osób, ale pewnego zachowania. Każdemu zdarza się popełnić błąd, każdemu zdarza się zagapić i zajechać komuś drogę przy wyjeździe z pobocza - to normalne, ludzie bywają omylni. Trzeba jednak zrozumieć, że jeśli na naszym błędzie cierpi ktoś inny, z kim się ścigaliśmy o pozycję, należy mu tę stratę zrekompensować. Pelbel to kiedyś ładnie wyjaśnił: gdyby osoba z tyłu nie stuknęła zawodnika, który wjechał w bandę tudzież wyjechał na pobocze, wyprzedziłaby go. Czasem jednak zwyczajnie brakuje czasu na reakcję i uniknięcie zderzenia, a nie każdy ma zajęczy refleks - z tego powodu, jeśli dochodzi do podobnych sytuacji, rywal powinien zostać przepuszczony.

Mamy nadzieję, iż po tym krótkim pouczeniu nie będziemy musieli wstawiać kar za kolejne wyścigi :).

Na koniec chciałbym od razu wyjaśnić, gdyby były wątpliwości:
1. Jeśli ktoś nie zjawi się na kwalifikacjach - i tak otrzymuje pole startowe przed Glebą, Łukaszem i Keslleyem.
2. Ukarani zawodnicy, jeśli pojadą w kwalifikacjach, będą ustawieni na końcu zgodnie z ich wynikami - tj. jeśli np. Gleba "wykręci" lepszy czas od Łukasza, a Łukasz od Keslleya, Keslley startuje z ostatniego pola, Łukasz z przedostatniego, a Gleba z trzeciego od końca. Jeśli nie pojadą - te sprawy reguluje już regulamin Wink.

Gwoli ścisłości: pierwsze okrążenie zostało uznane za zamieszanie postartowe, stąd incydenty, które miały miejsce w jego trakcie, nie były rozpatrywane.


Ostatnio zmieniony przez Bulbinek dnia Pon 26 Paź 2009, 08:53, w całości zmieniany 1 raz
Bulbinek
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 33
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Keslej Pon 26 Paź 2009, 07:33

Przynajmniej sprawiedliwe :) tylko nie robice bledow w moim nicku :)


--------------
"mosz" :P
Keslej
Keslej
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 127
Registration date : 06/09/2009

Powrót do góry Go down

[22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty Empty Re: [22.10.2009] #6 GP Wielkiej Brytanii - Incydenty

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach