[27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
+9
Luis
kubanus
Pelbel
Skalpel44
Bulbinek
Doman
kacity
CalusS
Wokinger
13 posters
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 4 sezon :: F1SL - 4 sezon :: Grand Prix
Strona 2 z 2
Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: [27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
Znów namieszałem. Sorka ja sie staram ale w tym sezonie jakaś kara na bank mi sie przytrafi:)
Kimi- kibic F1SL
- Liczba postów : 45
Registration date : 26/05/2009
Re: [27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
Myślę, że jest to bardzo ważna kwestia o której większość zapomina. Posłużę się tutaj słynnym przykładem Kimi-Lewis ze Spa 2008. Jeżeli przepuściłeś jakiegoś zawodnika to nie możesz ustawić się tuż za nim tak, żeby w następnym zakręcie go zaatakować i wyprzedzić (chyba, że popełni znaczny błąd). Przepuszczam i jadę w pewnym odstępie za tym kierowcą i atakuję go powiedzmy za te 3,4 zakręty.
Druga sprawa która przyszła mi na myśl to hamowanie. Ponieważ zauważyłem takie zjawisko, że gracz z tyłu często hamuje później niż gracz z przodu i przez to uderza w niego. Takie zachowanie jest karalne. I o ile zwykłe popchnięcie to może być najwyżej ostrzeżenie to wypchnięcie poza tor lub wypchnięcie, które zmieni losy wyścigu może przynieść zawodnikowi karę drive thru, +25s lub nawet w skrajnie ważnych przypadkach dsq.
Druga sprawa która przyszła mi na myśl to hamowanie. Ponieważ zauważyłem takie zjawisko, że gracz z tyłu często hamuje później niż gracz z przodu i przez to uderza w niego. Takie zachowanie jest karalne. I o ile zwykłe popchnięcie to może być najwyżej ostrzeżenie to wypchnięcie poza tor lub wypchnięcie, które zmieni losy wyścigu może przynieść zawodnikowi karę drive thru, +25s lub nawet w skrajnie ważnych przypadkach dsq.
Wokinger- Ferrari
- Liczba postów : 2773
Age : 32
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007
Re: [27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
Kimi, bo ty po prostu nie stosujesz prostej zasady. Jak uderzysz w bandę , a ktoś w ciebie to po prostu przepuszczasz. Wszyscy załapali, tylko ty nie? Przecież to nawet nie jest trudne. Przy dublowaniu, możesz nie wiedzieć, czy jest na równi czy cię dubluje. Ale tutaj masz jasno. Dotknąłeś ściany, ktoś uderzył ciebie - przepuszczasz. Wyjechałeś z toru i wracasz to też przepuszczasz.
Pamiętajcie wszyscy, że autko już nie jest niezniszczalne. Ja po powiedzmy dwóch kółkach z Kimim (dublowanie) spadłem do 60%, Wcześniej miałem z 90%. Nie wiem jak on, ale raczej stracił tyle samo. Gdy spadnie do 50% zaczyna się naprawdę spory ubytek prędkości. To tak jakbyście straciły przednie skrzydło. Jest 50% zapasu, ale potem zaczynają się problemy.
PS. Tu nie chodzi o to , żebyś dostał karę, nie gramy o kasę. Po prostu przeszkadzasz innym w normalnej jeździe. Niczym Adam_333.
Zatem, przepuszczaj jak uderzysz w bandę, a potem ktoś w ciebie. Dbaj o to, żeby wiedzieć, gdzie jesteś. Kolory kasków, mają w tym pomóc. Dodatkowo, chyba wiesz na jakiej pozycji jesteś. Obsługa tabolatora w czasie wyścigu nie jest trudna, bo chyba nikt nie jedzie dwoma rękami. Druga jest wolna, więc można klikać.
Jak wiecie, to do wszystkich, że nie jesteście w czołówce, a sporo tracicie i zbliża się ktoś z tyłu, kliknijcie tabulator. No chyba, że rozpoznajecie kaski.
Tu macie dokładnie jak wygląda przepuszczanie, bo straszne z tym problemy.
Na zakręcie:
Pamiętajcie wszyscy, że autko już nie jest niezniszczalne. Ja po powiedzmy dwóch kółkach z Kimim (dublowanie) spadłem do 60%, Wcześniej miałem z 90%. Nie wiem jak on, ale raczej stracił tyle samo. Gdy spadnie do 50% zaczyna się naprawdę spory ubytek prędkości. To tak jakbyście straciły przednie skrzydło. Jest 50% zapasu, ale potem zaczynają się problemy.
PS. Tu nie chodzi o to , żebyś dostał karę, nie gramy o kasę. Po prostu przeszkadzasz innym w normalnej jeździe. Niczym Adam_333.
Zatem, przepuszczaj jak uderzysz w bandę, a potem ktoś w ciebie. Dbaj o to, żeby wiedzieć, gdzie jesteś. Kolory kasków, mają w tym pomóc. Dodatkowo, chyba wiesz na jakiej pozycji jesteś. Obsługa tabolatora w czasie wyścigu nie jest trudna, bo chyba nikt nie jedzie dwoma rękami. Druga jest wolna, więc można klikać.
Jak wiecie, to do wszystkich, że nie jesteście w czołówce, a sporo tracicie i zbliża się ktoś z tyłu, kliknijcie tabulator. No chyba, że rozpoznajecie kaski.
Tu macie dokładnie jak wygląda przepuszczanie, bo straszne z tym problemy.
Na zakręcie:
Pelbel- kibic F1SL
- Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007
Re: [27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
Jeśli ciągle będzie taki styl jazdy niektórych jak w tym wyścigu, to niezły chaos na torze będzie, a co za tym idzie wiele protestów podczas sezonu
Luis- kibic F1SL
- Liczba postów : 156
Age : 37
Skąd : I stolica Polski
Registration date : 15/09/2008
Strona 2 z 2 • 1, 2
Similar topics
» [27.08.2009] #0 GP Hiszpanii
» GP Hiszpanii
» [09.04.09] #3 GP Hiszpanii
» [18.03.2010] #3 GP Hiszpanii
» GP Hiszpanii na wykresach
» GP Hiszpanii
» [09.04.09] #3 GP Hiszpanii
» [18.03.2010] #3 GP Hiszpanii
» GP Hiszpanii na wykresach
F1 Speed League :: Inne :: Archiwalne sezony :: F1SL - 4 sezon :: F1SL - 4 sezon :: Grand Prix
Strona 2 z 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|